וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "התיקו מול רומא - תוצאה הוגנת"

השוער, שהדף פנדל ב-1:1, הוסיף: "גם בחג המולד הקודם הובלנו, חודש רע משאיר אותך מאחור". לואיס אנריקה: "מרוצה"

ביובנטוס היו מאוד מרוצים אחרי התיקו 1:1 אמש (שני) מול רומא באולימפיקו, שהחזיר את הקבוצה למקום הראשון, עם הפרש שערים עדיף על פני אודינזה השנייה. אומנם התיקו קטע רצף של שלושה ניצחונות לגברת הזקנה, אבל בהתחשב בנסיבות, שכללו ספיגת שער כבר בדקה החמישית והצלת פנדל של ג'אנלואיג'י בופון מרגליו של פרנצ'סקו טוטי בדקה ה-63, שתי דקות בלבד אחרי שג'ורג'יו קייליני מצא את השוויון, אפשר להבין את החיוכים שנראו בביאנקונרי לאחר השריקה.

גיבור הערב, בופון, קרא לתוצאה "הוגנת" והוסיף: "היינו טובים יותר במחצית הראשונה והם עשו שער אחד ממצב אחד, כך שהפיגור היה קצת לא מוצדק". למרות שיובנטוס מוליכה והיא עדיין ללא הפסד לאחר 14 מחזורים, השוער המנוסה מסרב להסתנוור: "גם בחג המולד הקודם הובלנו את הליגה. בכדורגל, חודש אחד רע משאיר אותך הרחק מאחור".

כובש השער קייליני לא הסתיר את שמחתו: "בגלל הדרך בה המשחק התנהל, זו בהחלט נקודה חשובה", אמר הבלם, "היה לנו הכוח לחזור למשחק ולנסות לנצח. זו הייתה הופעה חיובית". מי שנשמע פחות מרוצה הוא המאמן אנטוניו קונטה, שאמר: "הגבנו טוב למצב לא פשוט, אבל לא אהבתי את היכולת שלנו במהלך המחצית השנייה. היינו בכאוס".

לואיס אנריקה, מאמן רומא, שחווה עונה לא פשוטה, ניסה להתעודד מההופעה של קבוצתו וסירב להאשים את טוטי על הפנדל המוחמץ: "חבל, אבל בופון שוער ענק. יובנטוס קבוצה טובה ואני מרוצה מהשחקנים שלי ומהמשחק הטוב שלהם. אני שמח שהקהל תמך בנו, עשינו מאמץ גדול במשחק ואנחנו צריכים להמשיך כך".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully