וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ורומא נפרדו ב-1:1

שער שוויון של קייליני (61) השיב את הגברת הזקנה לפסגה. דה רוסי פתח כבלם וכבש ראשון (5), טוטי החמיץ פנדל (63)

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם קרב גדול באולימפיקו, בסיומו נפרדו יובנטוס ורומא ב-1:1. מאמן המארחת לואיס אנריקה נכנס להתמודדות הערב עם שני הפסדי ליגה רצופים בהם לא השכילה קבוצתו לכבוש, ואם זה לא הספיק, חוליית ההגנה שלו היתה חסרה במיוחד. שחקן ברצלונה לשעבר העלה במרכז ההגנה את גבריאל היינצה ודניאלה דה רוסי וקיווה לטוב, וזה בדיוק מה שקרה. הפתיחה של רומא היתה פשוט מושלמת, כאשר כבר בדקה החמישית הגביהה פרנצ'סקו טוטי כדור מאגף שמאל, ודה רוסי, שעלה קדימה לכדור הקרן, בעט כדור חלש ומדויק מהאוויר נגד כיוון התנועה, בלבל את ג'אנלואיג'י בופון וארתורו וידאל (שפספס את הכדור בסנטימטרים), וקבע 0:1 ענק שהקפיץ את יושבי האולימפיקו.

יובנטוס היתה הקבוצה המסוכנת יותר בדקות הבאות, ובדקה ה-61 היא גם באה על שכרה ומצאה את השוויון, כשג'ורג'יו קייליני ניצל את ההגנה המבולבלת של המארחת ואת היציאה הרעה של מארטן סטקלנבורג כדי לנגוח מעל השוער ההולנדי ולאזן ל-1:1. דקה חלפה, והטירוף החל. אריק לאמלה הוכשל ברחבה, השופט הצביע לנקודה הלבנה, וטוטי קיבל הזדמנות פז להשיב את היתרון לקבוצתו המסובכת, אלא שהבעיטה החזקה של הקפטן הוותיק נהדפה נהדר על ידי בופון.

הגברת הזקנה הלכה קדימה בחיפושה אחר שער הניצחון המיוחל, אלא שהחמצות גדולות בדקות הסיום של פאביו קוואליארלה ועמנואלה ג'אקריני המחליפים מנעו ממנה את התענוג. יובה מסיימת רצף של שלושה נצחונות, אך מטפסת בחזרה לפסגת הטבלה הודות להפרש שערים עדיף על אודינזה. הג'אלרוסי יקוו לשוב למסלול הניצחונות בשבוע הבא, כשייצאו לנאפולי.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully