וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "צ'לסי שבע נקודות מהפסגה? זה כלום"

אנדרה וילאש בואש חגג את הניצחון על סיטי: "אנחנו במירוץ". מהומה במנהרת השחקנים בסיום, מאנצ'יני עקץ: "הם התלהבו"

כבר הרבה זמן שלא נראתה כזאת שמחה בסטמפורד ברידג'. צ'לסי גברה אמש (שני) 1:2 על מנצ'סטר סיטי, ואחרי שהכחולים כבר הושמצו וספגו ביקורות קשות על יכולתם, אתמול הם השיגו ניצחון גדול על מוליכת הטבלה, ובתום המשחק השחקנים התחבקו ארוכות על הדשא לעיני הקהל האקסטטי ביציעים. סופר פרנקי למפארד היה זה שכבש את שער הניצחון בפנדל (82) אחרי שעלה מהספסל (73), והקשר בן ה-33 נראה קורן מאושר על הניצחון, אך קצת מאוכזב ממעמדו.

"אני לא אוהב להיות על הספסל, זה לא קל כי אני רוצה לשחק", אמר למפארד, "אני במיטבי כשאני משחק באופן קבוע, והייתי בכושר לא רע, אבל אני פעם משחק ופעם לא. מה אפשר לעשות? אני יודע שאני בן 33, אבל אני גם יודע שיש לי הרבה מה לתרום. יש לי פה עוד שנה וחצי לחוזה, ואשאר עד הסוף".

על המשחק אמר למפארד: "מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הטובה בליגה העונה, ובצדק כנראה, כי גם הערב היא הראתה ניצוצות של כדורגל מצוין. היינו בפער עשר נקודות מהם, ואני שמח מאוד שצימקנו אותו. החגיגות שלנו ממחישות כמה הניצחון הזה חשוב".

בסיום המשחק התפתחה מהומה קטנה במנהרת השחקנים, לאחר שאשלי קול שלח עקיצה לשחקני סיטי והרוחות התלהטו. גם במהלך המשחק נרשמה מתיחות, כשיאיא טורה הלם פעמיים בחואן מאטה בצורה מכוערת, אבל רוברטו מאנצ'יני יודע מה גרם למהומה והגיב בעקיצה משלו לשחקני צ'לסי: "הם התלהבו מזה שהם ניצחו קבוצה מצוינת". עוד אמר מאנצ'יני כי "ההפסד הזה לא משנה הרבה עבורנו, העונה עוד קשה וארוכה".

על המשחק אמר מאנצ'יני: "בהתחלה הייתי בטוח שננצח, כי שיחקנו מצוין, אבל אחר כך ההרחקה שינתה את הכל". מאנצ'יני גם סבור שלקבוצתו הגיע פנדל, כשבוסינגווה הכשיל את סילבה: "כולם ראות את זה. אולי השופט פספס את זה כי הגשם הפריע לו".

אנדרה וילאש בואש, מנגד, חגג את הניצחון: "העובדה שחזרנו מפיגור 1:0 תעניק הרבה ביטחון לשחקנים. עכשיו אנחנו רחוקים שבע נקודות מהפסגה, ובפרמיירליג זה כלום. יש עוד הרבה משחקים, ואנחנו חזק במירוץ. אין ספק בנוגע לכישרון שיש בקבוצה שלנו".

אגב, הפורטוגלי הכחיש את הטענות נגדו, על כך שהוא דרש משחקני צ'לסי שיכללו אותו בחגיגות אחרי הגולים. "אלה שטויות", אמר, "אמרתי כבר לאנשים ב'סאן' שאם הם משלמים עבור השטויות האלה, שיבקשו את הכסף חזרה".

* עוד בצ'לסי: שנחאי שנואה הסינית, שכבר החתימה את ניקולא אנלקה, מעוניינת עכשיו בדידייה דרוגבה.

* עוד באנגליה: סטוק עשויה לספוג קנס מההתאחדות, מאחר ששחקנה ריאן שוטון השתמש במגבת מיוחדת מתחת לבגדיו כדי לנגב את הכדור לפני הוצאות החוץ האדירות שלו.

משבר תכול? צ'לסי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי

הנובורישית החדשה? למנצ'סטר סיטי יש עוד הרבה מה ללמוד מצ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully