וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילאפס לקליפרס, כריס פול מחכה

שמועות מהליגה הטובה בעולם, 12.12: סטרן ביטל עוד עסקה על CP3, הקליפרס לא מוותרים, גם דאנדרה ג'ורדן יישאר

כרגיל, הסיפור החם ב-NBA אתמול (שני) והיום ממשיך להיות כריס פול. לאחר שהעסקה שאמורה היתה להעבירו ללייקרס בוטלה על ידי הליגה, הפכה הקבוצה השניה של לוס אנג'לס, הקליפרס, לפייבוריטית לקלוט את הרכז הפנטסטי.

אתמול בערב כבר דווח כי המועדון של דונלנד סטרלינג הגיש לליגה הצעה רשמית שכללה את אריק גורדון, כריס קיימן, אל פארוק-אמינו ובחירת הסיבוב הראשון של מינסוטה בדראפט הקרוב. אלא שבפעם השניה, כך מסתמן, דחו ב-NBA את ההצעה הנדיבה, והכריחו את הקליפרס לצרף לעסקה גם את הרכז אריק בלדסו. בקבוצה סירבו, והטרייד ירד לעת עתה מהשולחן. התקשורת בארצות הברית שוב רועשת וגועשת, ובינתיים מתחדשים המאמצים לבצע שוב את העסקה. אבל עד שיושג טרייד שירצה את דייויד סטרן, הנה חלק מהשמועות והעסקאות הנוספות שקרו הערב בליגה הטובה בעולם:

* הקליפרס הצליחו בסופו של דבר לצרף גארד בכיר אחר, את צ'ונסי בילאפס, ששוחרר לפני מספר ימים מניו יורק. זו עוד אכזבה לדווייט הווארד, שקיווה שצ'ונסי יגיע לאורלנדו.

* אפרופו סופרמן, האם ישנם שינויים במצבו של דווייט הווארד באורלנדו? דיווחים בליגה טוענים שהאיש הגדול התהפך ושינה את דעתו, וכעת הוא רוצה להישאר ומבקש מההנהלה להתחזק. "אני אוהב את העיר הזאת, אין מקום אחר שהייתי מעדיף להיות בו. אני רק רוצה לוודא שעושים פה שינויים מתאימים כדי שנוכל לזכות באליפות".

* מארק גאסול מאשר בטוויטר שהוא נשאר בממפיס: "גאה להצהיר כי הגעתי להסכם עם הגריזליס, מת כבר לפגוש את החברים".

* מקורות בליגה טוענים כי דלונטה ווסט סיכם בדאלאס בסופו של דבר, אחרי שכבר היה קרוב לבוסטון וללייקרס.

* אפרופו לייקרס, ה-GM מיטש קופצ'ק טוען שהקבוצה טרם ויתרה על האפשרות לבצע טרייד גדול. "אנחנו מחפשים עסקה גדולה", אומר קופצ'ק, אחרי שהלייקרס כבר כמעט שמו יד על כריס פול ודווייט הווארד, "יש כמה אפשרויות פתוחות עכשיו בליגה, ואנחנו עדיין מנסים, ולא רק על השניים שמוזכרים".

* לוס אנג'לס קליפרס השוותה את ההצעה על דאנדרה ג'ורדן מגולדן סטייט: 43 מיליון דולר לארבע שנים. הפורוורד צפוי להישאר ב-LA.

* ג'יי ג'יי בראה, אחת ההפתעות הגדולות ביותר של הפלייאוף אשתקד, חתם לארבע עונות במינסוטה חובבת הרכזים, תמורת 19 מיליון דולר. דאלאס תחפש כעת רכז מחליף אחר.

* אינדיאנה החליטה להשתמש בסעיף ה'אמסנטי' כדי לשחרר את ג'יימס פוזי. הגארד/פורוורד החזיק בחוזה לעונה נוספת על סך 7 מיליון דולר, וכעת הוא צפוי להיות סחורה חמה עבור הקונטדריות של הליגה.

* עדיין לא ברור האם קליבלנד תשתמש גם כן בסעיף המדובר כדי להשתחרר מחוזה העתק של בארון דייויס. אם תעשה זאת, הרכז החידתי עשוי להצטרף למייק ד'אנטוני בניקס.

* דאלאס החתימה את בריאן קרדינל הוותיק לעונה נוספת.

* בוסטון העניקה לסאשה פבלוביץ' חוזה לעונה נוספת.

* בריאן סקלבריני, שהתחיל את העונה לצד גל מקל בבנטון טרוויזו, חתם על חוזה בלתי מובטח בשיקגו.

* טורונטו החתימה את הרכז הוותיק אנתוני קרטר.

קליבלנד החתימה לעונה נוספת את אנתוני פארקר
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully