וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יאיא וגדיר הוזמנו לשיחה וייקנסו בעקבות העימות

12.12.2011 / 18:16

ללא קשר לתקרית, הגנאי יתבקש להפחית בבילויים. חיפה למשטרה: אל תפגעו בכלל האוהדים, החמירו עם המתפרעים

ההתאחדות לכדורגל אמנם לא צפויה להעמיד לדין את מכבי חיפה בגין התפרעות אוהדיה בדרבי, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אבל במועדון בהחלט לא מוכנים לעבור על התקרית לסדר היום. ראשי הירוקים קיימו הערב (שני) דיון עם אנשי משטרת ישראל והצדדים מנסים למצוא פתרונות להתפרעות האלימה ולהעמיד את המעורבים לדין פלילי.

מכבי חיפה הוציאה הודעה רשמית בה נכתב כי בדיון הביע המועדון את הסתייגותו מענישה קולקטיבית כל עוד זה ניתן. הכוונה היא לכך שהמשטרה תוכל לסגור חלק מהיציעים או להטיל הגבלות על אוהדי מכבי חיפה, מה שעשוי לפגוע לא רק באוהדים, אלא גם בהכנסות של המועדון.

הדובר דודו בזק אמר הערב: "אנחנו עם 'אפס' סולבנות ואיפוק כנגד המתפרעים. נעשה הכל כדי לתפוס אותם ולהרחיקם מקרית אליעזר, או מכל איצטדיון אחר בו נשחק. במלחמה נגד אלימות, אין פשרות". בחיפה הוסיפו: "יחד עם זאת בידי המשטרה חומרים מצולמים בהם תועדו המתפרעים במגרש ומחוצה לו. בימים אלה מזוהים האוהדים והם יובאו לחקירה ויועמדו לדין באישום של עוון, עבירה פלילית. אנחנו קוראים לקהל אוהדינו לנהוג באיפוק וסבלנות במשחקי הבית והחוץ של הקבוצה. אין אנו רוצים להעניש את מרבית הקהל שבא לעודד ולתמוך בגלל אותם סוררים שיטופלו ביד קשה. אנחנו מתכוונים לאתר את המתפרעים יחד עם המשטרה ולהעמידם לדין כבודדים".

כזכור, לאחר משחק הדרבי זרקו אוהדי הקבוצה מוט ברזל לעברו של המאמן אלישע לוי. כמו כן, חפצים שונים, ביניהם שקיות גרעינים, נזרקו על שחקנים אחרים. בנוסף, אוהדים ניסו לתקוף את הבלם סארי פלאח שלא נפגע בזכות עירנות של חבריו, שהגנו עליו.

מוחמד גדיר וסיידו יאיא התבקשו הערב להגיע מחר (שלישי) לשיחת בירור עם המאמן אלישע לוי. במועדון החליטו לקנוס את השניים, אך עדיין לא הוחלט באיזה סכום. כזכור, מוקדם יותר פורסם בוואלה! ספורט כי השניים התעמתו על רקע חשד של יאיא לפיו גדיר מסר למועדון מידע כי הוא יצא לבלות יום לפני הדרבי. גדיר הכחיש זאת והשיחה בין השניים עלתה לטונים גבוהים. על פי עדויות שונות, יאיא ניגש אל גדיר ששהה באותו זמן עם מספר שחקנים, בהם אוראל דגני, והאשים אותו כי דיווח על האירוע למועדון. גדיר הכחיש ויאיא פלט לעברו: "פאק יו". גדיר כעס מאוד, יצא עמו החוצה ואמר לו: "אל תצעק עליי כי אני אטפל בך". מנהל הקבוצה אדורם קייסי שהבחין בוויכוח הפריד בין הניצים. שחקן בקבוצה אמר: "קייסי התערב ברגע שגדיר התקרב אליו". מאוחר יותר השניים הלכו להתאמן בחדר הכושר וכמעט התפתח עימות נוסף, אלא שקייסי שוב הפריד ביניהם והשחקנים נשלחו לביתם. מחר, כאמור, השניים יגיעו לוועדת משמעת. ללא קשר לתקרית, הגנאי יתבקש להפחית בבילויים.

עוד על מכבי חיפה:

הקבוצה ניצלה מהעמדה לדין משמעתי

יעקב שחר יוצא למתקפה נגד המקללים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully