וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה ניסו לפגוע בסארי פלאח

11.12.2011 / 8:25

השחקן שניצל בזכות ערנות חבריו לתוקפים: "תתביישו". שחר שוחח עם לוי וגיבה אותו. שחקן: "אין הגנה, הקישור לא אגרסיבי"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: טל רזניק

אירוע חמור מאוד נרשם אמש (שבת), לאחר ההפסד של מכבי חיפה בדרבי החיפאי. מספר אוהדים ניסו לתקוף את הבלם סארי פלאח שעשה דרכו לעבר רכבו, ורק ברגע האחרון נמנעה תקיפה.

האירוע התרחש מיד לאחר המשחק. פלאח היה שחקן הסגל הראשון שיצא מחדר ההלבשה, הרבה לפני שאר השחקנים. השחקן עשה דרכו לעבר רכבו ללא ליווי משטרתי כשלפתע הגיחו מספר אוהדים זועמים, קיללו אותו ואיימו לפגוע בו. שוטרים ששהו במקום ראו את המתרחש ועוד לפני שהספיקו להגיע נמנעה תקרית חמורה מאוד, כשמספר אוהדים, בני העדה הדרוזית, הקיפו אותו ויצרו חומת מגן. העניין הסתיים בתקרית מילולית בלבד בין האוהדים, כשפלאח הסתובב וירה לעבר התוקפים: "תתביישו לכם". אחד מחבריו של פלאח אמר: "האוהדים האלה התנהגו כמו בהמות. אם היו נוגעים בו, היינו מפרקים אותם. מזל שהגענו בזמן".

כזכור, אוהדי הקבוצה הוציאו אתמול את תסכולם על המאמן אלישע לוי, כשמיד לאחר המשחק התגודדו מחוץ לחדר ההלבשה וקראו לו להתפטר. לאחר המשחק שוחח הנשיא יעקב שחר עם המאמן והעניק לו גיבוי. גורם במועדון המודע לפרטי השיחה: "שחר לא שולח אף אחד הביתה באמצע העונה. אלישע מאמן מצוין, אנשים שכחו שהוא סיים שלוש עונות ברציפות במקום הראשון". שחר אמר ללוי בשיחה: "לא נורא, קורה שמפסידים. יש ימים כאלה". עוד לפני המשחק, אגב, איימו אוהדים לפגוע בשחקנים במידה ולא ינצחו את הדרבי.

שחקן בקבוצה אמר לאחר ההפסד אתמול: "ההגנה שלנו נראית קטסטרופה, כבר הפסקנו לספור כמה כדורים עוברים בין הבלמים או בין הבלם למגן. אין תיאום והקישור לא אגרסיבי כמו בעונות הקודמות. אם כל הקבוצה לא תעשה הגנה, לא נצא מהמצב הזה. יכול להיות שהיו צריכים לעשות דברים אחרת בקיץ, אבל זה מאחורינו. יש לנו הרבה שחקנים טובים, אבל זה לא מספיק".

על תקיפת האוהדים הוסיף אותו שחקן: "אפשר לומר שהם השתגעו, ואפשר להבין אותם. לא ראיתי אותם מגיבים ככה כבר הרבה זמן. לנו לא פחות כואב".

חיפה תחפש מחליף לבוליאט?

בחיפה ישנו כעס רב כלפי משחק ההגנה. האכזבה מיוריצה בוליאט גדולה מאוד ואם ימשיך ביכולת הזאת חיפה עשויה לחפש לו מחליף. בחיפה היו רוצים לראות בקבוצה את אביחי ידין, אבל לא יפנו אליו לפני שישוחרר מהפועל תל אביב.

בחיפה ממתינים לבואו של קשר נבחרת ניגריה, איו סאקה שצפוי להגיע למבחנים במהלך השבוע. סאקה יתאמן עם הקבוצה מספר ימים לפני שיוחלט לגביו. בחיפה מודעים לרזומה המרשים של קשר הנבחרת האולימפית של ניגריה, שכבר נכלל בסגל הנבחרת הבוגרת במשחק מול דרום קוריאה.

אגב, המאמן החליט אתמול שוב להישאר עם סגל של 17 שחקנים ולא לכלול את מוחמד גדיר, שמבוקש בווסטרלו ובגנט. בסביבתו של אלי כהן, מאמן עכו, מפעילים לחץ כבד על השחקן להצטרף. מתברר כי ההבהרות שדרש מרלון דה חסוס באמצעות סוכניו עזרו ואתמול הוא נכלל בסגל וקיבל דקות ראשונות אחרי זמן רב. בחיפה ציינו לטובה שני שחקנים בלבד, בויאן שראנוב ואוראל דגני. "כל השאר היו מתחת לכל ביקורת", אמרו.

חיפה תשוב להתאמן היום ותערוך הכנות לקראת המשחק ביום רביעי מול שאלקה. מספר שחקנים התבטאו אתמול כי הם מקווים שזו תגיע בהרכב השני, מה שיגביר את הסיכויים לעלות לשלב הבא. "עד כמה שזה נשמע מופרך, הפסד לשאלקה יגרום לזעזוע גדול במערכת", אמרו שחקנים בקבוצה. סיידו יאיא, אייל גולסה וויאם עמאשה אמורים להיות כשירים למשחק וכבר היום ינסו לחזור להתאמן. גם עלי עוסמאן ותמיר כהן עשויים להיכלל בסגל.


בהתאחדות מעריכים שחיפה תעמוד לדין ולספוג שני משחקים רדיוס עם קהל בעקבות התנהגות אוהדיה. כזכור, רק בשבוע שעבר עמדה הקבוצה לדין, נקנסה ונענשה בשני משחקי רדיוס עם קהל על תנאי לשנה, אם תחול עבירה דומה. מוט הברזל שהושלך אתמול לעבר אלישע לוי וכמו כן שקיות הגרעינים שהושלכו לעבר שחקנים, בניהם דגני, אמורים להספיק לבית הדין כדי לקבל החלטה כזאת.


עוד השפלה למכבי חיפה: הפסידה 3:1 בדרבי

יניב קטן: "אנחנו לא נראים כמו קבוצת כדורגל"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully