וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

צמד של יובל אבידור ושער של ולדימיר גלושצ'ביץ' סידרו לאדומים ניצחון ראשון בדרבי אחרי 10 שנים. האוהדים הירוקים התפרעו

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

מי אמר שמכבי חיפה לא במשבר? הירוקים, שרק לפני חמישה ימים הובסו 3:0 על ידי הפועל תל אביב, איבדו היום (שבת) גם את ההגמוניה בעיר והפסידו בדרבי 3:1 להפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-15 והאחרון של הסיבוב הראשון בליגת העל. הירוקים נותרו עם 22 נקודות בלבד במקום השביעי, בעוד האדומים של טל בנין (עדיין מושלם כמאמן בליגת העל) עלו עד למקום ה-13 עם 13 נקודות וניצחון מתוק במיוחד בדרבי אחרי 10 שנים וחצי, לראשונה מאז 19 במאי 2001 בליגה. ולדימיר דבאלישווילי כבש ראשון לירוקים (22), אבל יובל אבידור כבש צמד מהיר תוך שבע דקות (49 ו-56) מול ההגנה החלשה של הירוקים, וגלושצ’ביץ’ הוסיף את השלישי (65).

יניב קטן קפטן מכבי חיפה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
משבר חמור. קטן/אדריאן הרבשטיין

במהלך כל המחצית השנייה נזרקו חפצים מיציע ג' של אוהדי מכבי חיפה לעבר הספסל, כשמקל ארוך כמעט ופגע באלישע לוי ורק במזל רב נמנע אסון בכרמל. אותם אוהדים קיללו את אלישע לוי במשך רוב שלבי המשחק, קראו לו להתפטר וקראו בשמו של ראובן עטר. אין ספק שקיים קרע חמור במיוחד בין הקהל לקבוצה.

מה עוד אפשר להגיד על מכבי חיפה? האלופה פשוט נראית רע. אין חיבור, אין סדר, אין שום קשר בין השחקנים, וחלק מהם נראים ממש לא מתאימים לקבוצה גדולה ומפוארת כמו מכבי חיפה. הירוקים נהנו מיום חיובי של גוסטבו בוקולי ועידן ורד, אך כל שאר השחקנים פשוט לא הגיעו למשחק ולא פלא שספגו הפסד חמישי העונה, שניים יותר ממה שספגו בכל העונה שעברה בליגת העל. נקודת התורפה הכי גדולה של מכבי חיפה היא בהגנה. צמד הבלמים, יוריצה בוליאט וסארי פלאח, נראו חסרי ביטחון והיו אשמים בשני השערים הראשונים, וגם טאלב טואטחה נראה חסר ביטחון, עצבני וביצע כמה טעויות חמורות, כולל בשער השלישי. אין ספק שאלישע לוי יהיה חייב לעשות סדר בקבוצה שלו.

מנגד, מה תגידו על טל בנין והפועל חיפה? מי האמין שהמאמן הצעיר ואחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון יצליח להוביל את המועדון לשני ניצחונות בשני משחקי הבכורה שלו כמאמן ועוד כל כך משכנעים מול קבוצות כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה? למעשה, בנין הוציא בשני המשחקים הקשים הללו שש נקודות, אחת פחות בלבד מהכמות שהוציא ניצן שירזי כמאמן הקבוצה ב-13 מחזורים בתחילת העונה. ומה תגידו על יובל אבידור? אמרו שהוא לא שחקן, שיש לו רק מהירות, אבל מאז שהוא חזר להפועל חיפה הוא פשוט פורח, כבש כבר ארבעה שערים ונראה מצוין. גם בהגנה נראה שצירופו של דיאן קלהאר הוסיף הרבה שקט לאדומים, וגם דרשלר קאלה רשם הופעה נהדרת, למרות התקרית המכוערת שלו עם אושרי רואש.

שחקני הפועל חיפה, חנן ממן (ימין), גל אראל, עאהד עזאם, ערן לוי. אדריאן הרבשטיין
חיפה שוב שלהם. שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 4: כדור ארוך של האדומים מצא את גלושצ'ביץ', שהוריד לדנקוביץ', אך שראנוב הקדים אותו.

דקה 8: משומר מסר כדור רוחב לוורד, שהעביר בעצמו מסירת רוחב, אך הגנת הפועל הרחיקה.

דקה 12: טרטצקי ניצל טעות קשה של משומר והעביר לאבידור, שנותר לבד מול שראנוב, אך בעט לא טוב והשוער הדף לקרן.

דקה 17: כדור תועה הגיע לאבידור, שבעט מ-18 מטר החוצה.

דקה 22: גול! ורד קיבל מסירה באגף ימין, עבר את טרטצקי ויישר למרכז, שם המתין דבאלישווילי, שבעט מקרוב פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 26: רואש הרחיק כדור רע מאוד, מה שגרר תגובה אלימה מצידו של קאלה, שרץ אליו ונגח בפניו. השופט בחר להתעלם.

דקה 33: טואטחה פרץ מאגף שמאל והעביר מסירת רוחב, אך קלהאר הגיע ראשון והרחיק.

שחקני מכבי חיפה, ולדימיר דבאלישווילי (שמאל), יניב קטן. אדריאן הרבשטיין
נראו רע. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 47: אבידור קיבל מסירה בתוך הרחבה ובעט מ-10 מטר היישר לידיו של שראנוב.

דקה 49: גול! הוצאת חוץ של דנקוביץ' מצאה את ממן, שעבר את פלאח ויישר למרכז, שם המתין אבידור שבעט מקרוב פנימה. 1:1 בין מכבי חיפה להפועל חיפה.

דקה 55: מסירת עומק נהדרת של קטן מצאה את עזריאל, שעבר את השומר שלו ונותר לבד מול קאלה, אך בעט מ-12 מטר מעל השער.

דקה 56: גול! כדור ארוך של קאלה הגיע לאבידור אחרי טעות חמורה של בוליאט. החלוץ נותר לבד מול שראנוב והקפיץ נפלא לפינה הרחוקה. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 65: גול! גלושצ'ביץ' קיבל מסירה מרחק 25 מטר מהשער, ניסה למסור כדור שפגע בטואטחה וחזר אליו. גלושצ'ביץ' בעט מ-18 מטר פנימה. 1:3 להפועל חיפה.

דקה 85: אבוקרט פרץ מצוין מאגף ימין ויישר למרכז, שם המתין ערן לוי, שבעט לא טוב החוצה.

דקה 87: אבוקרט חטף כדור נהדר ורץ קדימה, הכדור הגיע לאבידור, שנותר מול שראנוב, אך בעט לא טוב והשוער הדף. ערן לוי הגיע ראשון ובעט כדור חזק מאוד החוצה.

דקה 88: מסירה ארוכה של ורד מצאה את תורג'מן, שבעט חזק מאוד מזווית קשה, אך הכדור נעצר בקורה.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, סארי פלאח, טאלב טואטחה, אוראל דגני (דלה ימפולסקי, 61), גוסטבו בוקולי, יניב קטן (מרלון דה חסוס, 71), עידן ורד, חן עזריאל (אלון תורג'מן, 68), ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, אושרי רואש (גולן חרמון, 36), דיאן קלהאר, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן (גל אראל, 61), סטפן דנקוביץ', יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (ערן לוי, 74).

יניב קטן מודה: "אנחנו לא נראים כמו קבוצת כדורגל"

טל בנין: "המשכנו את הדרך של משפחת שפירא"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טל בנין מאמן הפועל חיפה (שמאל) עם יובל אבידור. אדריאן הרבשטיין
שש נקודות בשני משחקים. בנין ואבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully