וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האוהדים התפרעו לאחר ההפסד

10.12.2011 / 21:55

אוהדים קיללו את אלישע לוי, המשטרה התערבה, ארבעה נעצרו. הקבוצה תעמוד לדין בגין זריקת חפצים. קטן: "זה לא כמו קבוצה"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: טל רזניק

10 וחצי שנים תמימות החזיקה מכבי חיפה בבכורה בעיר. 10 וחצי שנים תמימות הירוקים לא הפסידו ליריבה העירונית הפועל חיפה - עד היום. האלופה הישראלית הגיעה הערב לקרית אליעזר במטרה להתאושש מהתבוסה 3:0 להפועל תל אביב במחזור הקודם, אבל ספגה השפלה לא פחות גדולה בדמות הפסד 3:1 לאותה הפועל חיפה. במהלך המשחק נרשמה תקרית חמורה במיוחד כשמוט ברזל הושלך לעבר הספסל וכמעט פגע באלישע לוי. ארבעה אוהדים עוכבו לחקירה.

אוהדי מכבי חיפה מתפרעים. אדריאן הרבשטיין
התגודדו מחוץ לחדרי ההלבשה. אוהדי מכבי חיפה הזועמים/אדריאן הרבשטיין

אחרי המשחק התגודדו כמאה מאוהדי האלופה מחוץ לחדר ההלבשה וקראו לאלישע לוי להתפטר, אך בשלב זה כל אין כוונה לפטר את המאמן. גורם במועדון הבהיר: "יעקב שחר אף פעם לא מפטר מאמנים באמצע".

כוחות משטרה הגיעו לאזור מתוך חשש כי אוהדים יפרצו לחדרי ההלבשה, ויצרו חציצה רחבה בין חדרי ההלבשה לאותם אוהדים. אחד השחקנים הראשונים שיצאו היה דלה ימפולסקי, שספג שריקות בוז כמו יתר חבריו. חלק מהאוהדים דווקא גיבו אותו ואמרו לו: "אתה לא אשם".

שחקן בקבוצה אמר: "לא הייתה לנו הגנה, זו פשוט בושה וחרפה. ההגנה לא יציבה מתחילת העונה, ומי שחשב שיצאנו מהמשבר טעה. אין לנו כוח לדבר עכשיו, אולי עדיף שנשתוק".

כבר אחרי ספיגת השער השלישי בדקה ה-65 החלו אוהדי רבים של הקבוצה להשליך חפצים למגרש, לקרוא למאמן אלישע לוי להתפטר וגם לדרוש את הגעתו של ראובן עטר לקבוצה. חשוב לציין שאם השלכת החפצים תיכלל בדו"ח השיפוט של איתן תבריזי, הירוקים עשויים להיענש בחומרה. הקבוצה תעמוד לדין ועשויה לספוג שני משחקי רדיוס עם קהל בעקבות השלכת חפצים לעבר השחקנים, כולל גרעינים לעברו של אוראל דגני שהתחמק.

"ההרגשה נוראית. אנחנו עושים את הדברים הכי גרוע שאפשר", סיכם הקפטן יניב קטן, "אנחנו צריכים לעשות בדק בית עמוק ולבדוק איפה אנחנו טועים. אנחנו לא מצליחים להתחבר ורואים את זה כמעט בכל משחק. קבוצה כמו שלנו לא יכולה להיראות ככה. כל אחד מאיתנו צריך לבדוק את עצמו. אלו רגעים לא פשוטים בשבילנו. זה לא חוסר איכפתיות, אלא חוסר יכולת. אנחנו לא נראים כמו קבוצת כדורגל, זו האמת".

אלישע לוי סירב להתייחס לקריאות של הקהל ("הם קיללו גם כשהובלנו, לא רוצה להתייחס אליהם") וסיכם: "במחצית הראשונה זה נראה טוב. כבשנו והגענו להזדמנויות, אבל פתחנו לא טוב את המחצית השנייה, כמו שכבר קרה לנו כמה פעמים השנה. יש לנו סף שבירה מאוד נמוך ואז ספגנו עוד אחד. אחר כך לא שיחקנו כמו שצריך ועשינו הכל לבד. אני חושב שהקבוצה שרצתה יותר, ניצחה. בכדורגל יש ימים ותקופות מאוד-מאוד קשות,. נצטרך לחשוב איך פותרים את זה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully