וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לא תעמיד את מכבי חיפה לדין

12.12.2011 / 9:05

מסתמן: הקבוצה תינצל מדיון על התפרעות אוהדים. הסיבה: האוהדים התפרעו כלפי הקבוצה שלהם, ולא כלפי היריבה

מכבי חיפה צפויה להמנע בסופו של דבר מהעמדה לדין בגין התפרעות אוהדיה במשחק הדרבי מול הפועל חיפה. שיחה שהתנהלה אתמול במסדרונות ההתאחדות לכדורגל בנוגע להחלטה להעמדה לדין, גורסת כי לא ניתן לעלות את הנשוא לדיון כיוון שאוהדי חיפה התפרעו כלפי הקבוצה שלהם, ולא כלפי הקבוצה היריבה.

"הדבר הזה", על פי גורם משפטי בבית הדין, "עשוי למנוע מההתאחדות להגיש כתב אישום נגדה". אם חיפה לא תיענש, היא תוכל לקיים את שני משחקי הבית הבאים שלה בקרית אליעזר, ולא באצטדיון אחר, בלומפילד או הרצליה למשל.

כזכור, חיפה עמדה לדין בשבוע שעבר בגין סעיף דומה. הבורר פסק על קנס של 30 אלף שקל, וכמו כן על קיום שני משחקי רדיוס עם קהל, על תנאי לשנה. אם חיפה הייתה עומדת לדין, ההתאחדות הייתה מפעילה את התנאי ומעתיקה את משחקיה לאיצטדיון אחר. לאחר משחק הדרבי זרקו אוהדי הקבוצה מוט ברזל לעברו של המאמן אלישע לוי. כמו כן, חפצים שונים, ביניהם שקיות גרעינים, נזרקו על שחקנים אחרים. בנוסף, אוהדים ניסו לתקוף את הבלם סארי פלאח שלא נפגע בזכות עירנות של חבריו, שהגנו עליו. "אם אכן יתברר כי לא נעמוד לדין, זו בשורה משמחת, אם כי ראוי שהאוהדים הסוררים ישנו את התנהגותם", אמרו בחיפה.

גדיר ויאיא נזרקו מהאימון

בנושא אחר: מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, נפגש אתמול (ראשון) לשיחה בארבע עיניים עם הקשר עידן ורד. בשיחה עלה נושא היכולת שמפגין הקשר, שכזכור רק לאחרונה הסתכסך עם המאמן שביקר אותו בחדר ההלבשה ונדחק לספסל. בחיפה מדווחים על שיחה חיובית, שבה ביקש לוי להעיד על שיפור מסוים ביכולתו של השחקן במחצית הראשונה מול הפועל חיפה, לצד ציפייה שימשיך להשתפר.

גורם במועדון אמר אמש: "ורד עבר תקופה לא קלה שבה הספיק להידחק לספסל ולהתעמת עם לוי ודרסיליה. אנחנו מקווים שהתקופה הזאת מאחוריו ולכן היה חשוב להבהיר לו בשיחה שהוא צריך להמשיך באותו קו". לוי ערך אתמול שיחות אישיות לשחקני ההגנה בלבד, ולכן נושא הפגישה עם ורד סקרן חלק מהשחקנים שידעו עליה.

בתוך כך, היום לוי זרק מהאימון את הקשר סיידו יאיא והחלוץ מוחמד גדיר, שהתווכחו לפני פתיחת האימון. המאמן החליט כי השניים לא יתאמנו עם חבריהם, ורק בתום האימון ייערך להם בירור.

על פי עדויות שונות, בין השניים התפתחה שיחה סוערת עד כדי עימות פיזי קל, מאחר שיאיא סבר שגדיר דיווח עליו פרטים לתקשורת. "אנשים סיפרו לי שאמרת שיצאתי לפני הדרבי", כעס יאיא. גדיר הכחיש, ויאיא שוב צעק ואמר: "סתום את הפה, אני לא רוצה לדבר איתך". גדיר נצמד ליאיא ואמר לו "אל תצעק, אני אטפל בך", אבל אז מנהל הקבוצה אדורם קייסי הבחין בוויכוח והפריד בין הניצים.

ללא גדיר ויאיא, לוי תרגל באימון הרכב שכולל את רביעיית ההגנה הרגילה, ובסך הכל שני שינויים בהרכב ביחס להפסד בדרבי - אייל גולסה החליף את אוראל דגני בהרכב, ויאם עמאשה תורגל כצפוי במקום חן עזריאל. המשמעות: גוסטבו בוקולי ועידן ורד שוב בתוכניות.

בחיפה שוברים את הראש לגבי בוליאט

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בקבוצה שוקלים לשחרר את הבלם יוריצה בוליאט בינואר אם ימשיך לאכזב. אחת האפשרויות היא שלוי יזמן בקרוב למבחנים בלם זר. הנושא עדיין נשקל בכובד ראש, כיוון שבחיפה סבורים שמדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול, שנכלל בסגל הרחב של נבחרת קרואטיה. בחיפה אישרו אתמול כי שמו של אביחי ידין עלה כמועמד בשיחות פנימיות במועדון, וייתכן מאוד שזו תפנה אליו אם ישוחרר מהפועל תל אביב. "ידין שחקן מצוין, אבל נמתין להתפתחויות עד ינואר. לא נפנה לשחקנים תחת חוזה", אמר גורם במועדון. אם ידין יגיע, חיפה עשויה להציע את מוחמד גדיר להפועל תל אביב, אבל לא ברור האם השחקן עצמו יסכים למהלך כזה.

במועדון ישנה ציפייה שהקהל ימלא את האצטדיון מול שאלקה, יחזיר את האמון בקבוצה ויעזור לה להעפיל לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. אייל גולסה, ויאם עמאשה, סיידו יאיא ותמיר כהן צפויים להתחרות על מקום בהרכב. ידו של גולסה אף נחבשה באימון כדי להקל על הכאב. עלי עוסמאן דיווח אתמול לצוות המקצועי כי הוא חש כאבים ולא נראה שיהיה בסגל. מוחמד גדיר לא אמור להיכלל בסגל בכל מקרה. כזכור, אתמול ערך אלישע לוי אסיפת שחקנים ובה אמר בין היתר: "אנחנו צריכים לקום מהמשבר הזה ומהר. נצא מזה ביחד ונחזיר את מכבי חיפה למה שהייתה. יש כאן שחקנים שלא יכולים להתמודד עם לחץ, ומי שלא מסוגל אז עדיף שיילך לקבוצה קטנה, שם אף אחד לא ילחץ אותו. בקבוצה קטנה הוא יסתדר עם זה, אחרי ניצחון ירימו אותו ואחרי הפסד יגידו לו שלא נורא".

לכל הידיעות על מכבי חיפה:

יעקב שחר נגד המקללים: "לא רוצים אתכם ביציע"

אלישע לוי לשחקנים: "לא רוצים לחץ? לכו לקבוצה קטנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully