וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בקבוצה קטנה אף אחד לא ילחיץ אתכם"

11.12.2011 / 17:55

המאמן ערך אסיפה קשה בעקבות הדרבי: "רק ביחד נצא מהמשבר". הסוף למכת הפציעות? גולסה, עמאשה ויאיא התאמנו

בצל ההפסד בדרבי, מכבי חיפה חזרה הערב (ראשון) להתאמן לקראת המשחק המכריע נגד שאלקה ביום רביעי, במחזור הסיום של שלב הבתים של הליגה האירופית. שחקנים בקבוצה דיווחו על אווירה עכורה, שהגיעה לא רק על רקע ההפסד אמש, אלא לאחר תקופה ממושכת בה הקבוצה לא מציגה את היכולת הרגילה שלה.

המאמן אלישע לוי ערך אסיפה, בה דיבר על המשחק אתמול, כמו גם לקראת המשחק מול שאלקה, שלאחריו עשויה הקבוצה להעפיל משלב הבתים לשלב 32 הגדולות של המפעל. לוי אמר לשחקנים: "אנחנו מכבי חיפה, ואנחנו לא מרשים לעצמנו להפסיד שרשרת משחקים. צריכים לקום מהמשבר הזה ומהר, רק אנחנו, השחקנים והצוות המקצועי, נצא מזה ביחד. רק אנחנו נחזיר את מכבי חיפה למה שהייתה. יש כאן שחקנים שלא יכולים להתמודד עם לחץ, ומי שלא מסוגל אז עדיף שיילך לקבוצה קטנה, שם אף אחד לא ילחץ אותו. בקבוצה קטנה הוא יסתדר עם זה, אחרי ניצחון ירימו אותו ואחרי הפסד יגידו לו שלא נורא".

עוד לפני האימון ובנוסף לאסיפה, אלישע לוי שוחח בנפרד עם שחקני ההגנה, בהם בויאן שראנוב, סארי פלאח, טאלב טוואטחה, אוראל דגני ויוריצה בוליאט.

הקשרים אייל גולסה סיידו יאיא ותמיר כהן והחלוץ ויאם עמאשה, חזרו להתאמן עם הקבוצה ונראה שיהיה כשירים למפגש מול הגרמנים. ידו של גולסה אף נחבשה באימון כדי להקל על הכאב. גם עלי עוסמאן התאמן, אבל חש כאבים ולא נראה שיהיה בסגל. מוחמד גדיר לא אמור להיכלל בסגל בכל מקרה. בחיפה מצפים גם לבואו של קשר נבחרת ניגריה, איו סאקה.

שחר לאוהדים: "הפסד לא מצדיק התנהגות עלובה"

מוקדם יותר, הנשיא יעקב שחר פרסם פניה לאוהדי הקבוצה לאור האירועים שקרו לאחר ההפסד אמש. ההחלטה של שחר לפרסם את ההודעה הגיעה לאחר שבמועדון ביקרו אתמול את התנהגותם של חלק מהאוהדים. כזכור, חלקם ניסה לתקוף את הבלם סארי פלאח ואחרים השליכו חפצים על שחקנים אחרים.

"הקבוצה שלנו אינה במיטבה. לא רשמנו על זה פטנט, זה קרה, קורה ויקרה במועדונים גדולים ומפוארים בארץ ובעולם", כתב היום שחר לאוהדים באתר הרשמי, "על כולנו לעשות את הנדרש כדי לצאת מהתקופה הלא טובה ולהמשיך קדימה. אף אחד מאיתנו לא אוהב להפסיד, במיוחד לא בדרבי. אבל גם הפסד בדרבי, אחת לעשר שנים אינו מצדיק התנהגות עלובה כמו זו שחווינו אתמול".

"התפנקנו. באחת עשרה השנים האחרונות זכינו בשבע אליפויות, הגענו פעמיים לליגת האלופות ולבתים של הליגה האירופית. אנו בונים מסורת של הישגים. הדגש הוא על 'אנו' ואנו במועדון הזה זה לא רק שחקנים ומאמנים. אנו במועדון זה כל בעלי התפקידים ואנו במועדון וגם ובעיקר קהל האוהדים. גם אני, נשיא המועדון, בעת המשחק אני אוהד ורוצה תמיד את הניצחון. יש גם הפסדים כואבים כמו זה בדרבי אמש. ככה זה בספורט, ותגובת חלק מהאוהדים אתמול אף גרועה מההפסד".

"להביע מחאה זה דבר לגיטימי", המשיך שחר, "אבל להתנפל על השחקנים וצוות המאמנים כפי שהיה אתמול, אינה מקובלת עליי. זאת התנהגות פרועה ולא ראויה שאני ורוב האוהדים מוקיעים אותה בכל פה. לכל אלה שהכובע בוער על ראשם, אם לא תשנו התנהגותכם אינכם רצויים בביתנו. בפנינו משימות לא מעטות, נעמוד בהן רק אם כולנו נשתף פעולה ונעזור לקבוצתנו האהודה לחזור לנתיב ההצלחות".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully