וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיאווה: "שאלקה תוציא תיקו בחיפה גם בהרכב שלישי"

רדוקאן, המנהל הספורטיבי של סטיאווה, לא התרגש מהידיעות לפיהן שאלקה תגיע לישראל בהרכב חסר. ראול והונטלאר ייעדרו

הרוחות במכבי חיפה אמנם לא שקטות אחרי שני הפסדי ליגה, אבל החדשה המעודדת מבחינת הירוקים עשויה להגיע דווקא מגרמניה. על פי דיווחים, שאלקה צפויה להגיע למשחק שלה בקרית אליעזר עם סגל חסר, ממנו יחסרו בין היתר קלאס יאן הונטלאר וראול.

שאלקה כבר הבטיחה את העפלתה לשלבי הנוק אאוט של הליגה האירופית מהמקום הראשון בבית י' ולפיכך המאמן הוב סטיבנס מתכנן לתת מנוחה למספר שחקנים. ההיעדרות של הונטלאר היא המעודדת ביותר מבחינתם של בלמי חיפה. החלוץ ההולנדי כבש 14 שערים ב-15 משחקי ליגה והוא נמצא בכושר הבקעה פנטסטי.

בנוסף, מי שצפוי לפתוח בין הקורות הוא השוער הוותיק טימו הילדברנד (32), עבורו זו תהיה בכורה בקבוצה. מי שעומד בשערה של הקבוצה בדרך כלל מאז פציעתו של ראלף פהרמן הוא לארס אונרשטאל בן ה-21.

בסטיאווה בוקרשט לא התרגשו מהידיעות לפיהן שאלקה תעלה בהרכב שני. "אם הם ישחקו ברצינית, שאלקה יכולה להוציא תיקו בחיפה גם בהרכב שלישי", אמר המנהל הספורטיבי נרקיס רדוקאן. "אין בעיה שהם משחקים בהרכב שני כי עדיין יש להם שחקנים טובים כמו (הרומני) צ'יפריאן מאריקה. בכל מקרה, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולנצח".

ניצחון של מכבי חיפה יעלה אותה בוודאות מהמקום השני, אך גם תיקו או הפסד יספיקו לה במידה שא.א.ק לרנקה וסטיאווה בוקרשט יסיימו בתיקו במשחק המקביל. המשחק יתקיים בקרית אליעזר ביום רביעי בשעה 22:05.

ההתאחדות לא תעמיד את מכבי חיפה לדין אחרי ההתרפעות של אוהדיה

כך מכבי חיפה תעלה לשלב הבא בליגה האירופית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully