וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין נזף: "אם הגישה לא תשתנה, נשחרר שחקנים"

12.12.2011 / 12:12

קורנפיין נזף בשחקני בית"ר ירושלים אחרי ההפסד לבני יהודה: "לא נסבול יכולת כזו". נעים: "תכפרו בשבת על הבושות"

יום לאחר התבוסה לבני יהודה 3:0 כינסו יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין והמאמן יובל נעים אסיפת שחקנים לפני האימון. קורנפיין אמר לשחקנים: "אין שום תירוץ למה שקרה אתמול. אני והמועדון לא נסבול יכולת כזאת בהמשך. שחקנים פה צריכים להבין שאם הם לא ישנו באופן מיידי את הגישה, יהיו שחרורים בחלון העברות הקרוב בחודש ינואר גם אם לא יגיעו שחקנים אחרים. מעבר לזה, שחקנים שלא יתנו את מה שמצפים לקבל מהם, יעלו ליציע כבר במשחקים הקרובים".

קורנפיין פנה לעמית בן שושן ואבירם ברוכיאן ואמר להם: "כשחקנים בכירים אני מצפה ליותר שתקחו על עצמכם ותובילו את כל הסגל הצעיר הזה. יש פה צעירים שיש עליהם הרבה לחץ ואני רוצה שהם יסתכלו עליכם ויקחו דוגמה".

לשחקנים הובהר באופן חד משמעי שהם חלק ממערכת כוללת והאחריות שלהם היא להגיע למגרש ולתת את המקסימום, מה שלא נעשה לטענת קורנפיין אתמול במשחק מול בני יהודה. כמו כן הודיע היו"ר לשחקנים שבאחד האימונים הקרובים יישבו כל שחקני הסגל לצפות במשחק מול בני יהודה במלואו וזאת על מנת שהשחקנים עצמם ירגישו את מה שהרגישו אמש האוהדים.

יובל נעים דיבר גם הוא אל השחקנים והבהיר להם כי השם בית"ר ירושלים לא ישאיר את הקבוצה בליגה. כמו כן דרש המאמן משחקניו לשמור על משמעת, מה שלא קרה במשחק אמש. המאמן אף אמר לשחקנים כי במצב הנוכחי של הקבוצה, קבוצות יריבות רק ממתינות לפגוש את בית"ר ירושלים.

"הכי חשוב שתבינו שמעבר לכל, זו הקריירה שלכם. יש לכם הזדמנות גדולה ללבוש את החולצה של בית"ר ומה שיהיה עם הקבוצה הזו, ישפיע מאוד על הקריירה שלכם ויש פה הרבה צעירים. לא משנה אם אני פה או לא פה, אני מדבר ברמה של החבר על הקריירה שלכם. אם תדעו לקחת את המצב למקום טוב, לתת את כל מה שיש לכם ולהשאיר את המועדון בליגה, זה רק ירים לכם את הקריירה. בואו נגמור את השנה כמו שצריך.

נעים סיום את דבריו כשאמר לשחקנים: "ביום שבת יש לנו משחק נגד הפועל מול באר שבע וכדאי מאוד שניקח נקודות במשחק הזה. זאת הזדמנות שלנו לכפר על הבושות שעשינו אתמול. אם יש אנשים שרוצים לשחק בליגת העל בעונה הבאה ולשמור על בית"ר ירושלים, שיעלו למגרש בשבת וינצחו"

אחרי התבוסה לבני יהודה, השחקנים של בית"ר מבטיחים להילחם
צפו בבית"ר ירושלים מושפלת בבלומפילד
ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully