וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "אם נשחק כמו נגד בית"ר, הכל אפשרי"

12.12.2011 / 9:45

שוער בני יהודה מרוצה משלוש הנקודות והוסיף: "במידה שאעזוב בקיץ, אני רוצה להחזיר לקבוצה על כל מה שהיא נתנה לי"

מעבר לשביעות הרצון בעקבות הניצחון 0:3 על בית"ר ירושלים, בבני יהודה בעיקר נשמו אמש (ראשון) לרווחה. הניצחון של הזהובים היה הראשון שלהם אחרי שבעה משחקים והוא שיחרר הרבה לחץ בקבוצה, בטח נוכח העובדה שבמועדון הגדירו אותו לפני שריקת הפתיחה כצומת דרכים.

"השתחרר הרבה מאוד לחץ כי התקופה האחרונה לא עשתה טוב לאף אחד מאיתנו", אמר המאמן יוסי אבוקסיס בסיום המשחק. "אני שמח שזה הגיע, בית"ר לא סיכנה אותנו מבחינת מצבים ואני מאוד שמח. מה שמעניין אותנו כרגע זה המשחק הקרוב נגד עכו ואם נשחק כמו נגד בית"ר, התוצאות שלנו יהיו טובות".

אין ספק שזה היה המשחק הכי טוב של בני יהודה העונה ומי שקיבלו מחמאות במיוחד היו צמד הבלמים גל כהן ודן מורי, עוז ראלי שתופקד הפעם כמגן ימני וכמובן הקשר הארגנטינאי, פדרו גלבאן, שלא כבש חודשיים וחצי בליגה והצליח לשבור את הבצורת עם צמד.

בית"ר תשלם על התיקונים

"היה הרבה לחץ בקבוצה לפני המשחק וידענו שאנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות", אמר השוער דלה איינוגבה בסיום, "אני מאמין שבני יהודה חזרה למסלול וזה הדבר הכי חשוב מבחינתנו. הצגנו רק 50 אחוז מהיכולת שלנו עד עכשיו וחשוב שנמשיך להתקדם ולהשתפר. אבל באמת שהדבר הכי חשוב עבורנו הוא שניצחנו".

איינוגבה התייחס למשחקים הקרובים והוסיף: "חשוב מאוד שננצל את המומנטום ושתהיה המשכיות. אנחנו משחקים עם אמונה בעצמנו וידענו שאנחנו חייבים להתחיל לנצח. אני מאמין שעברנו את התקופה הרעה שלנו. בלילה לפני המשחק לא יכולתי לישון וחשבתי כל הלילה על כך שאנחנו חייבים לנצח. הייתי מופתע מאוד לראות את הקהל שלנו תומך בצורה נפלאה ואני מודה להם".

השוער הניגרי שהיה על סף עזיבה בקיץ האחרון אך נשאר בכל זאת בשכונה נשאל לגבי המטרות שלו ושל הקבוצה עד לסיום העונה: "אני רוצה להחזיר משהו למועדון בני יהודה, בתקווה שאם אעזוב בסיום העונה אוכל לתת להם בחזרה על מה שהם נתנו לי. אנחנו ממשיכים להאמין בעצמנו כל הזמן, אנחנו מאמינים במאמן והמאמן מאמין בנו. אם נשחק כפי ששיחקנו נגד בית"ר הכל אפשרי".

על שמחת הניצחון העיבו האירועים האלימים של אוהדי בית"ר ירושלים, שהשתוללו עם שריקת הסיום, התקוטטו עם מאבטחים ופצעו שניים מהם, ובנוסף שרפו ועקרו כיסאות בשער 7 בו הם ישבו. היום צפויים מנהלי האצטדיון לרכז דו"ח מסודר ובו פירוט הנזקים שנגרמו, כאשר עלות הנזקים תישלח ליושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, שייאלץ לשאת בעלויות התיקונים.

אוהדי בית"ר ירושלים התפרעו, 15 עוכבו לחקירה
צפו בבני יהודה מביסה את בית"ר ירושלים 0:3
בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully