וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בקייב. מזג האוויר: 3 מעלות

12.12.2011 / 13:00

הצהובים יצאו בסגל חסר למשחק באירופה עם ציוד תרמי נגד קור. שבצ'נקו ושובקובסקי ייעדר בדינמו. אבנר טוויטו לדין

36 שעות אחרי שסיימה בתיקו 1:1 נגד מכבי נתניה, המריאה הבוקר (שני) מכבי תל אביב לקייב שבאוקראינה, לקראת המשחק ביום רביעי נגד דינמו קייב, במסגרת המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים בליגה האירופית. המשחק הזה יהיה לפרוטוקול בלבד, שכן הצהובים עם נקודה אחת בלבד ואיבדו כמובן כל סיכוי להעפיל לשלב הבא.

בקבוצה דאגו להצטייד מבעוד מועד בציוד תרמי מיוחד, לקראת תנאי הקור העזים השוררים כעת בקייב. הקבוצה נחתה בשדה התעופה בוריספול בקייב למזג אוויר בהיר וקר של 3 מעלות. הקבוצה תערוך אימון ערב במרכז הספורט "פרלוק לאבוראטורניי" ב-19:00 בערב.

הבעלים מיטש גולדהאר לא צפוי להגיע לקייב בשל עסקיו הפרטיים, ובתוך כך הוא ממשיך במאמציו לצרף איש מקצוע שימונה לתפקיד המנהל הספורטיבי ויעבוד בצוותא עם המאמן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מסתמן שלתפקיד המנהל הספורטיבי ימונה איש כדורגל זר. הכוונה היא שניר לוין ימונה למאמן עד סיום העונה, ויעבוד במקביל (אם כי באינטנסיביות פחותה, ר"ב ) גם בתפקידו במחלקת הנוער.

לוין, שידריך את הקבוצה גם במשחק הזה, יחסר את יואב זיו המורחק ואת האריס מדוניאנין המושעה, ובנוסף להם גם את רוברטו קולאוטי, רפי דהן, גיז'רמו ישראלביץ' וסאבו פאביצ'ביץ' הפצועים שלא המריאו עם הקבוצה ונשארו לטיפולים בארץ.

הקבוצה עצמה צפויה לערוך שני אימונים, הערב ומחר לקראת המשחק. ביום חמישי צפויה מכבי תל אביב לשוב ארצה ולקבוצה יהיו יומיים בלבד כדי להיערך למשחק הליגה, נגד הפועל פתח תקוה, בשבת בבלומפילד.

מנהל הקבוצה אבנר טוויטו יעמוד לדין משמעתי בהתאחדות, בשל מילים שפלט לכאורה לכיוונו של השופט זיו אדלר, בסיום משחק התיקו 1:1 נגד מכבי נתניה, בשבת שעברה בטדי.

מי שעבורו הנסיעה לקייב מרגשת במיוחד הוא הפיזיוטרפיסט מישה קיימח, שנולד בקייב, עבד שנים רבות בקבוצת דינמו קייב ועלה משם ארצה לפני כ- 20 שנה. קיימח קיבל אישור מיוחד מראשי הקבוצה ויצא לאוקראינה כבר במוצ"ש בכדי לערוך ביקור מיוחד בקבריהם של קרובי משפחתו הקבורים בקייב.

בינתיים נודע כי היריבה תחסר שלושה משחקניה הבכירים: אנדריי שבצ'נקו הסובל מפציעה בברך, השוער הראשון אלכסנדר שובקובסקי והקשר אוגניין ווקוייביץ' הפצועים גם הם. נראה כי השוער מקסים קובאל בן ה-19 יעמוד בין הקורות.

לידיעה הראשונית: מנהל מקצועי מחו"ל עשוי להצטרף לניר לוין

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully