וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 דרמטי למילאן בבולוניה

הרוסונרי נהנו משיפוט אוהד, אך פספסו הזדמנות לעלות לפסגה. אודינזה ראשונה אחרי 1:2 על קייבו, 1:1 לנאפולי בנובארה

הצמרת האיטלקית ממשיכה להיות צפופה ומותחת, והערב (ראשון) הגיעה תורה של אודינזה לעלות לפסגה באופן זמני. הזברטה ניצלו את העובדה שיובנטוס תשחק רק מחר מול רומא, ניצחו 1:2 את קייבו והתייצבו במקום הראשון. מילאן יכלה לחלוף על פניה, אך סיימה בחוץ מול בולוניה ב-2:2 דרמטי שלווה בכמה החלטות שיפוט שערורייתיות שקיפחו את המארחים. נאפולי חילצה 1:1 מנובארה.

בולוניה - מילאן 2:2

הרוסונרי לא ניצלו את העובדה שמשחקה של יובנטוס ייערך רק מחר, ונותרו במקום השלישי אחרי תיקו דרמטי באווירה העוינת בבולוניה. גם הנקודה, אגב, הושגה באדיבותו של השופט ג'אנלוקה רוקי. מילאן חסרה בין היתר את כריסטיאן אביאטי, אלסנדרו נסטה ואנטוניו נוצ'רינו, ובדקה ה-11 נקלעה לפיגור. מרקו די ואיו הוותיק והטוב קיבל כדור ארוך מאלסנדרו דיאמנטי והקשית מעל מרקו אמליה. הכדור שעשה קשת גבוהה נחת ברשת, ובבולוניה החלו לחלום על ניצחון ביתי ראשון מול מילאן מאז מרץ 2002.

אלא שהתגובה לא אירחה לבוא. שש דקות לאחר מכן קווין פרינס בואטנג עבר שחקן והשאיר לקלרנס סיידורף, והקפטן ההולנדי הפציץ בימין מ-20 מטרים לחיבורים. המשחק המשיך להיות מאוזן, אבל בדקה ה-45 המקומיים זעמו ובצדק. דיאמנטי הגביה לרחבה כדור שנעצר בבירור בידו של סיידורף. כולם ראו את המקרה, מלבד השופט שלא העניק לבולוניה את הפנדל שהגיע לה.

בדקה ה-56 שוב דרשה בולוניה בעיטה מ-11 מטרים אחרי שגסטון רמירס ספק נדחף ברחבה, אך השריקה שוב לא נשמעה, הפעם בצדק. תחושות הקיפוח של המארחים התגברו בדקה ה-71, כשזלאטן איברהימוביץ' כבש מהנקודה הלבנה אחרי פנדל שלא היה, אבל שתי דקות לאחר מכן דיאמנטי המצוין השווה בבעיטה שטוחה מרחוק, אותה אמליה השאנן היה חייב לעצור. רק נקודה לאלופה.

נובארה - נאפולי 1:1

הפרטנופי יצאו למשחק החוץ מול העולה החדשה כשהם באופוריה אדירה בעקבות העפלתם לשמינית גמר ליגת האלופות, אך נובארה דאגה להוריד אותם בחזרה לקרקע. נאפולי עלתה אמנם בהרכב התקפי הכולל את הטרידנטה הקבוע מארק האמשיק, אסקיאל לאבצי ואדינסון קבאני, אליהם הצטרף הפעם גם גוראן פאנדב, בעוד גוקאן אינלר קיבל מנוחה על הספסל, אבל הציגה יכולת מאכזבת ונענשה במחצית השנייה. בדקה ה-70 הגיע השער של נובארה, כשאיבן רדובאנוביץ' כבש בכדור חופשי. שער ראשון לסרבי שנמצא באיטליה כבר עונה שישית. אבל נאפולי, כמו נאפולי, ידעה להשיג שוויון דרמטי, עליו היה חתום בלרים דזמאילי בדקה ה-84, מבישול של מארק האמשיק. נאפולי חמישית עם 21 נקודות.

אודינזה - קייבו 1:2

כמו מילאן, גם הזברות הקטנות מאודינה קיבלו הזדמנות לעלות זמנית לפסגה, והם לא נכשלו במשחק הבית בפריולי מול קייבו. אודינזה הגיעה אחרי הניצחונות המרשימים על רומא ואינטר, אבל התקשתה מול הקבוצה אותה ניצחה פעמיים 0:2 בעונה שעברה. קייבו החזיקה מעמד עד הדקה ה-67, אז אנטוניו די נטאלה, מי אם לא הוא, נגח פנימה את העשירי שלו העונה. החלוץ המחונן בישל לדושאן בסטה בדקה ה-79, ואלברטו פאלוסקי רק צימק ארבע דקות לאחר מכן. אודינזה ראשונה, לפחות עד מחר.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קטאניה 1:1
לאטאלנטה: סימונה טיריבוקי (71). לקטאניה: ניקולה לגרוטלייה (18)

קליארי - פארמה 0:0

(עדכון ראשון: 17:50)

ניצחונות ללאציו ואינטר בשבת

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully