וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו עלתה זמנית למקום השני

מירוסלב קלוזה כבש צמד ובישל ב-2:3 הדרמטי על לצ'ה האחרונה. אינטר התאוששה עם 0:2 ביתי על פיורנטינה

המחזור ה-14 בסריה A נפתח הערב (שבת) עם ארבעה משחקים, כשאינטר התאוששה עם 0:2 ביתי קליל על פיורנטינה. לאציו עלתה זמנית למקום השני עם 2:3 דרמטי על לצ'ה. פאלרמו, ללא ערן זהבי הפצוע, הופתעה בביתה 1:0 על ידי צ'זנה הקטנה. מילאן תוכל לחזור לפסגה ביום ראשון אם תנצח בבולוניה, וגם אודינזה תרצה להיצמד לפסגה עם ניצחון על קייבו, בעוד שהמוליכה יובנטוס תשחק רק ביום ראשון כשתגיע למשחק חוץ מסקרן מול רומא.

אינטר - פיורנטינה 0:2

ההפסד לאודינזה בשבת האחרונה קטע לנראזורי רצף של שני ניצחונות ליגה וסיבך אותם פעם נוספת בקרבות התחתית, אך שחקניו של קלאודיו ראניירי ידעו להימנע ממבוכה נוספת. קלאודיו ראניירי חסר את חאבייר סאנטי המורחק וגם את לוסיו, כריסטיאן קיבו, מייקון, דייגו פורלאן, ווסלי סניידר וסולי מונטארי הפצועים, אבל לפחות ג'אמפאולו פאציני שבר את הבצורת מול האקסית.

החלוץ ניצל הגנה אדישה של פיורנטינה כדי לכבוש בדקה ה-41 אחרי מסירה של פליפה קוטיניו הברזילאי. בדקה ה-49 הגיע השני, די במזל, כשפאציני הכניס כדור עומק אותו בעט מנואל פסקואל על המגן היפני של אינטר, יוטו נגאטומו. הוויולה, שחגגו עם 0:3 על רומא במחזור הקודם אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, חזרו לסורם וירדו למקום ה-12 עם 16 נקודות, אחת פחות מאינטר העשירית.

לצ'ה - לאציו 3:2

התכולים חזרו לעצמם אחרי ההפסד ליובנטוס עם 0:3 חלק על נובארה, ולא החמיצו את ההזדמנות לעלות זמנית למקום השני עם ניצחון על נועלת הטבלה. לצ'ה הציגה על הקווים את המאמן החדש סרסה קוסמי, שראה בדקה ה-12 את דויד די מיקלה מבקיע מהנקודה הלבנה. לאציו הפכה את התוצאה בעזרת שער של מירוסלב קלוזה (28) ובישול שלו ללוריק צאנה (47), אבל סטפנו פראריו נגח את השוויון בדקה ה-59, בשער הבכורה שלו בסריה A. לצ'ה נלחמה בכל כוחה כדי להשיג את הנקודה היקרה, אלא שבדקה ה-87 קלוזה נגח את השני שלו לאחר בישול של ג'יבריל סיסה.

פאלרמו - צ'זנה 1:0

הפתעה גדולה בסיציליה. המאזן הביתי המושלם של פאלרמו נקטע דווקא על ידי המדורגת לפני אחרונה ערב המחזור. ערן זהבי הפצוע נעדר מהסגל של פאלרמו, שנכנעה בדקה ה-63 לנגיחה של אדריאן מוטו. אסקיאל מוניוס הארגנטינאי הורחק משורות המארחים דקה לאחר מכן, וצ'זנה השכילה לשמור על התוצאה.

סיינה - גנואה 2:0
לגנואה: מרקו רוסי (56), רודריגו פלאסיו (90)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully