וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: משה בן לולו סיכם עד סוף העונה

11.12.2011 / 17:40

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ יחזק את הקבוצה. הבעלים רביב ספיר: "לא חושב שיחזקאל הוא הבעיה". לינגאני נבחן

13 משחקים ללא ניצחון, זהו המאזן העגום של הפועל ראשון לציון ואמש (שבת) לאחר ההפסד הביתי 1:0 להפועל באר שבע, ירדה הקבוצה לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום. הכתומים מראשון לציון ממשיכים להציג יכולת ירודה וכרגע הקבוצה נראית כמו מועמדת בטוחה לירידה חזרה לליגה הלאומית.

כצעד ראשון לחיזוק הקבוצה, סיכמה ראשון לציון עם החלוץ משה בן לולו, שיגיע ממ.ס. אשדוד עד לסיום העונה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ראשי המועדון פנו לאנשי אשדוד לאחר ההפסד בשבוע שעבר, במטרה לקבל את החלוץ שלא זכה להזדמנויות.

למרות המצב הלא טוב, בשלב הזה נראה שפיטוריו של המאמן ניסן יחזקאל לא עומדים על הפרק. בהנהלת הקבוצה לא חושבים שיש כרגע מאמן פנוי שיכול לענות על הציפיות והדרישות של המועדון ומצד שני גם לא בטוח שהמאמנים שפנויים בכלל יסכימו להגיע לאור המצב הגרוע בטבלה.

"אני לא חושב שניסן יחזקאל הוא הבעיה הכי גדולה של ראשון לציון ולכן מעמדו בסדר גמור בשלב זה", אמר הבעלים רביב ספיר לוואלה! ספורט. "מצבנו בהחלט לא טוב, הקבוצה התדרדרה אל מתחת לקו האדום ואנחנו לא נראים טוב. בכל מקרה, אם הייתי חושב שהמאמן והצוות המקצועי הם הבעיה אולי הייתי עושה שינויים. נכון שניסן הוא זה שבנה את הקבוצה ויש לו חלק גדול באיך שאנחנו נראים, אבל להפיל עליו הכל זה לא נכון לדעתי".

ספיר יודע שעם סגל השחקנים הקיים לא בטוח שזעזוע בעמדת המאמן יהיה הפתרון הנכון: "זה לא שיש טאלנטים גדולים בקבוצה שיכולים להוציא אותנו מהבוץ. אנחנו מתכננים לעשות שינויים בסגל השחקנים ועד ינואר נבחן מספר אופציות".

אחד הראשונים ששילם את מחיר הכישלונות הוא הבלם הבוסני אלביס משיץ', שקיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה. בימים הקרובים ימשיך להיבחן בקבוצה הבלם חסן לינגאני שהגיע בשבוע שעבר. לינגאני ששיחק בעונה שעברה ביאנג בויס השוייצרית, עבר בהצלחה את כל המבדקים הרפואיים ומצב בריאותו תקין. בצוות המקצועי מתקשים להתרשם מיכולתו ללא משחק אימון וינסו לארגן אחד כזה במהלך השבוע.

(עדכון ראשון: 13:45)

הפועל ראשון לציון הפסידה גם להפועל באר שבע

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully