וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את ראשון לציון

המחליף עידו אקסברד נגח פנימה בדקה ה-65 וסידר ניצחון שני רצוף לקבוצה מבירת הנגב. הכתומים בצרות, מתחת לקו האדום

הפועל באר שבע רואה את האור. אחרי רצף כישלונות מאז פתיחת העונה, הקבוצה מבירת הנגב נכנסה לעניינים לקראת סוף הסיבוב הראשון, והערב (שבת) גברה 0:1 בקרב תחתית חשוב על הפועל ראשון לציון וציינה ניצחון שני ברציפות. בעקבות הניצחון חלפה באר שבע על פני ראשון לציון והורידה אותה מתחת לקו האדום, יחד איתה, כשלשתיהן 11 נקודות. הכתומים ללא ניצחון מאז המחזור השני, ובקצב הזה החזרה לליגה הלאומית תהיה מהירה מכפי שחשבו תחילה. האורחים, שהרוויחו את סיראז' נאסר בשבוע שעבר, אולי קיבלו הערב מחדש את עידו אקסברד, שהבקיע את השני שלו העונה והכריע את המשחק בדקה ה-65.

המשחק נפתח בעיכוב של כמה דקות בגלל בעיות בצבע הגרביים של שחקני באר שבע. שתי הקבוצות ניסו את כוחן בפתיחה דרך האגפים, כשבדקה ה-13 אסי בלדוט הגביה וקובי מוסא הגיח מצד ימין ונגח החוצה. מן העבר השני היה זה עודד גביש שמצא עצמו ברחבה של אוהד כהן, אך נגח החוצה מול מי שהיה חברו לקבוצה בעונה שעברה. שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים נוספים עד סיום המחצית, מלבד בעיטה של בלדוט שאוהד לויטה הצליח להדוף בדקה ה-44.

שתי הקבוצות ערכו חילוף אחד בפתיחת המחצית השנייה, והחילוף של באר שבע סיפק את הסחורה. בדקה ה-65 אביתר אילוז הגביה כדור חופשי 30 מטרים מצד ימין, ועידו אקסברד נגח פנימה מחמישה מטרים. 0:1 להפועל באר שבע. אוהדי ראשון לציון הגיבו מיד בקריאות נגד המאמן ניסן יחזקאל, והתסכול שלהם גבר בעקבות בעיטה החוצה של גומז בדקה ה-73.

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר (גיא משפתי, 46), דור הלוי, עמירן שקלים, קובי מוסא, ג'סטין זולו, הילאל מוסא (עומר אצילי, 70), דודו אברהם (ינון ברדה, 81), אסי בלדוט, דיוויד גומז.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי (עידו אקסברד, 46), אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, איציק וקנין (לוטם זינו, 81), וויליאם סוארס, אביתר אילוז, סיראז' נאסר, דובב גבאי (גל דהן, 90), מוטי מלכה.

לדף המשחק

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully