וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: טל בן חיים יעמוד לדין. גורם: "שחקנים עצלנים"

11.12.2011 / 9:55

במכבי פ"ת יוצאים נגד שחקנים שהתלוננו על האימונים הארוכים של לחמן: "מהיום יהיה קשה יותר". החלוץ שהורחק יגיע לביה"ד

ההפסד של מכבי פתח תקוה אמש להפועל עכו, הוא רק המשך למה שאירע בשבוע האחרון במועדון, שם כועסים מאוד על מספר שחקנים בכירים שהביעו מירמור מהאימונים הסזיפים שעורך להם אייל לחמן. לדברי חלק מהשחקנים, חלק מהאימונים בימים האחרונים נמשכו כשעתיים וחצי ויותר, כולל אסיפה. גורם במועדון תקף אתמול את השחקנים ואמר: "עומדת במגרש חבורה של עצלנים וכל היום מתמרמרים על אימוני הכוח של לחמן. לא טוב להם שיש אימון של שלוש שעות? מהיום הם יתאמנו קשה יותר. אם לשחקנים כאן אין כוח לרוץ אחרי אימונים כאלה, שיעשו טובה לעצמם וישתקו".

לחמן שוחח ארוכות לאחר המשחק עם הנשיא עמוס לוזון. המאמן כעס מאוד על העובדה שבנה תכנית משחק מסודרת, ואילו חלק מהשחקנים לא נשמעו להוראות הטקטיות שלו. לחמן הקרין ביום שישי קלטת של פיינורד ובין היתר שם דגש על חטיפת כדור ויציאה למתפרצות, שהייתה חלק מתכנית המשחק מול הנעת הכדור המסודרת של עכו. במשפחת לוזון כעסו מאוד על ההשפלה במשחק שחנך את איצטדיון המושבה. "הזיכרון מהמשחק הזה יישאר מר ואי אפשר יהיה לתקן את זה אלא דרך ניצחון במשחק הבא על הפועל תל אביב", אמרו.

טל בן חיים טען אתמול שלא ירק על האוהדים, כפי שסבר הקוון שלומי בניטה. במועדון גיבו אותו ולא מתכוונים לזמן אותו לוועדת משמעת, אבל הבוקר נודע כי השחקן יעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתו. בן חיים יטען כי לא ירק לעבר הקהל וההערכה היא שבית הדין לא יחמיר את עונשו. "טל התבגר מאוד בעונה החולפת, ואף אחד לא יעצור את התהליך הזה", אמרו במועדון, שם עדיין סבורים שהשחקן ייצא לאירופה, ולא יעבור להפועל תל אביב. "אנשים עשו כותרות כאילו טל רוצה לעבור להפועל. כדאי שיקראו טוב בין השורות מה הוא אמר. לעבור לקבוצה אחרת בישראל זאת האופציה האחרונה מבחינתו".

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, נוסף על ההצעות מאוקראינה בן חיים מחזיק בהצעה מאנז'י מחצ'קלה הרוסית, באמצעות סוכן מאוקראינה. בסביבתו של השחקן טוענים שהוא יעבור לרוסיה רק אם לא יקבל הצעות מליגות אחרות.

מנהל הקבוצה איציק לוזון עשוי לעמוד לדין, לאחר שלטענת הקוון בניטה השמיע לעברו דברים קשים.


אצטדיון המושבה נחנך: הפועל עכו הביסה את מכבי פתח תקוה 0:4
טל בן חיים: "רוצה שהקוון יבוא איתי לפוליגרף"
מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully