וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו הביסה את מכבי פ"ת 0:4 בחוץ

לחמן ושחקניו הושפלו במשחק החניכה של אצטדיון המושבה. שצ'פוביץ' כבש צמד, דיין ושבתאי הוסיפו. בן חיים הורחק

מכבי פתח תקוה קיוותה לחנוך הערב (שבת) את אצטדיון המושבה בעיר עם ניצחון על הפועל עכו במחזור ה-15 בליגת העל, אבל לאורחים היו תכניות משלהם והם היו אלו שאספו את מלוא הנקודות עם ניצחון גדול ומרשים 0:4.

עכו כבר טיפסה למקום השלישי אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, אבל בחסות ליגת העל הכל כך צפופה, ההפסדים למכבי חיפה ולקרית שמונה לאחר מכן, הורידו את הקבוצה עד למקום העשירי. היום אלי כהן ושחקניו ידעו שהם חייבים לעצור את ההדרדרות והצליחו בגדול.

סטפן שצ'פוביץ' כבש ראשון בדקה התשיעית עם נגיחה מדויקת אחרי הגבהה של סינטהיאו סלליך וגיא דיין קבע 0:2 בדקה ה-43. עם הירידה למחצית השופט רועי ריינשרייבר הראה כרטיס אדום לטל בן חיים בעקבות דברים שהחלוץ אמר לקוון. פתח תקוה נותרה ב-10 שחקנים ושצ'פוביץ' ניצל את זה כדי להשלים צמד ולהעלות את עכו ל-0:3 בדקה ה-63 אחרי בישול של יובל שבתאי. עכו לא התכוונה לעצור שם ושבתאי עצמו הבקיע את הרביעי בדקה ה-75. 0:4 בסיום.

פתח תקוה עלתה לכר דשא אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, אבל הרצף הזה נקטע עם השפלה. עכשיו צריך להתחיל רצף חדש, אולי נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא.


מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, מרואן קבהא, אסי משיח (חגי גולדנברג, 69), מריו צארביץ' (ציון צמח, 63), טל בן חיים, ויקטור מרעי, עומר גולן (ג'סטיס וומפור, 69).

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, ניסו קפילוטו, גבע ברקאי, אלירן דנין, יובל שבתאי, אלכסנדר דוידוב, גיא דיין (נבוישה מרינקוביץ', 70), ניקולאס פלצ'וק, סינטהיאו סלליך, סטפן שצ'פוביץ' (רוביל סרסור, 73).

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

אצטדיון המושבה פתח תקוה. ברני ארדוב
על זה נאמר מברוק. אצטדיון המושבה הערב/ברני ארדוב
אצטדיון המושבה פתח תקוה. ברני ארדוב
אצטדיון המושבה פתח תקוה/ברני ארדוב
אצטדיון המושבה פתח תקוה. ברני ארדוב
אצטדיון המושבה פתח תקוה/ברני ארדוב
אצטדיון המושבה פתח תקוה. ברני ארדוב
אצטדיון המושבה פתח תקוה/ברני ארדוב
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. ברני ארדוב
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון/ברני ארדוב
הפועל עכו נגד מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הפועל עכו נגד מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully