וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "רוצה שהקוון יבוא איתי לפוליגרף"

10.12.2011 / 22:16

חלוץ מכבי פ"ת זעם על האדום שספג, לאחר שלכאורה ירק אל עבר הקהל. לחמן: "הלכנו אחורה". אלי כהן: "ניצחון מושלם"

במשחקה הראשון באיצטדיון המושבה, מכבי פתח תקוה ספגה את אחד ההפסדים הכואבים ביותר השנה, והובסה הערב (שבת) 4:0 על ידי הפועל עכו, שעצרה את ההידרדרות אחרי שני ההפסדים האחרונים. סטפן שצ'פוביץ' כבש צמד, גיא דיין ויובל שבתאי השלימו, ובעקבות הניצחון עכו מדלגת שישה שלבים אל המקום הרביעי, בעוד שהמלאבסים צונחים למקום העשירי.

אלי כהן מאמן הפועל עכו היה מאושר בסיום, ואמר: "לא באתי להוכיח למכבי פתח תקוה כלום", בהתייחס לעובדה כי בקיץ שמו עלה כמועמד לקבוצה. על המשחק עצמו אמר: "הגענו אחרי שני הפסדים, היה לחץ לא קטן. הראינו יכולת לא רעה והיה חשוב לחזור עם נקודות הביתה. ראינו מהלכי כדורגל ממצוינים, אבל הדרך שלנו לא פחות חשובה. זה היה ניצחון מושלם. מי שהגיע לכאן ראה הצגה של עכו. אם נדע להציג את הכדורגל הזה, נלך קדימה. נשתדל עכשיו להמשיך ביציבות".

בצד המפסיד נראה לא מעט תסכול, בין השאר בשל העובדה שפתח תקוה שיחקה במחצית השנייה בעשרה שחקנים. עם פתיחת המחצית שלף השופט כרטיס אדום לטל בן חיים. מאוחר יותר התברר כי הסיבה להרחקתו הייתה טענה לכך שהקשר ירק לעבר האוהדים והקוון שלומי בניטה זיהה זאת.

בן חיים הכחיש בסיום את הטענות הללו, ותיאר את הדברים: "ירדתי למחצית והקוון אמר שאני מורחק. הוא לא הסכים להגיד לי למה, וקיבלתי אדום. בסוף המשחק נכנסתי לחדר השופטים ושאלתי אותו: 'אתה ראית אותי יורק?'. הוא חשב ואז אמר שכן. הצעתי לו לבוא איתי לפוליגרף. כל מה שעשיתי היה תנועה עם היד לקהל. אף פעם לא ירקתי לקהל ולא עשיתי תנועה מגונה. עשיתי תנועה עם היד. כשהצעתי לו לבוא איתי לפוליגרף, הוא אמר שהוא לא עובד אצלי". בניטה עצמו סירב להתראיין בסיום, אבל כשנשאל אם הוא ראה יריקה, הוא הנהן בחיוב.

על המשחק עצמו אמר בן חיים: "לא ציפינו לחנוך כך את האיצטדיון החדש. ההרחקה הלא מוצדקת תרמה לכך. אנחנו לא נראים טוב, לא היום ולא בכל הסיבוב הזה. אנחנו צריכים להשתפר. האיצטדיון יפה ואני מקווה שבעתיד נראה תוצאות טובות יותר". בן חיים גם התייחס לספקולציות לגבי עתידו, ואמר: "ניסו למשוך אותי בלשון והצליחו, אבל אני רוצה להדגיש שאני לויאלי למועדון. גדלתי פה, פה פרצתי וכרגע אני שחקן של מכבי פתח תקוה ולא של אף קבוצה אחרת".

אייל לחמן, מאמן מכבי פתח תקוה, ניסה להסביר את התבוסה, ואמר: "למרות שהרגשות והתחושות עובדות שעות נוספות, אפשר להגיד שבחודשיים האחרונים עבדנו קשה והרסנו היום את הכל. הייתה לנו למטרה לגרום לקבוצה להיות חזקה, כזו שלא סופגת, ועשינו את זה בצורה מעוררת כבוד בחודש האחרון. היום הלכנו אחורה. חלק ממערכי הקבוצה היו רכים מדי וחסרי אחריות. היינו ונהיה כל הזמן מועמדים לירידה. כל קבוצה יכולה להיות במצב הזה כי הליגה צפופה מאוד, וזה לא מעסיק אותנו ברגעים האלה".

על ההרחקה של בן חיים אמר המאמן: "כל שחקן שיוצא באדום, אני צועק עליו. אני נותן את הקרדיט לשופט. שמעתי את ההכחשות בנושא הזה, אבל נלך על פי החוק וניתן את הקרדיט למי שמקבל את ההחלטות. אני לא אוהב את המקרה הזה. אני מקווה שיתברר בשבילו (בן חיים) שהוא לא ירק על אוהד מכבי פתח תקוה". לשאלה עד כמה הספקולציות לגבי עתידו של בן חיים משפיעות עליו, הוסיף לחמן: "מי שיש לו אופי של ברזל, אפילו מעבר לניו יורק ניקס לא ישפיע".

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully