וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב תשחק 3 משחקים ב-4 ימים

11.12.2011 / 9:29

עוד סופ”ש עמוס לצהובים: אפס בחמישי, דומז’אלה בשבת, הבקעה בראשון. בלאט על ההפסדים באירופה: ”המצב לא גרוע”

ימים לא קלים עוברים על מכבי תל אביב. יומיים אחרי התבוסה לריאל מדריד ביורוליג, הצהובים גם איבדו את המאזן המושלם שלהם בליגה האדריאטית עם הפסד 81:74 לק.ק זאגרב אתמול (שבת) בקרואטיה. הבוקר חזרו דיוויד בלאט והשחקנים שלו לארץ ולא נותר להם הרבה זמן להתכונן למשחק הבא, מחר בליגה נגד מכבי ראשון לציון.

בהנהלה מאוד לא אהבו את היכולת שהקבוצה מציגה, ובקבוצה ממשיכים במגעים בכדי לחזק את הקבוצה ברכז. בלאט התייחס לסוגיית הקו האחורי בשדה התעופה: "חסר לנו שחקן מאוד מאוד חשוב ברוטציה. היינו צריכים להתעלות בכדי לנצח את המשחקים ואת זה לא הצלחנו לעשות".

למרות שתאו פפאלוקאס זכה לדקות משחק רבות יותר אתמול, בלאט ממשיך לטעון מאחורי הקלעים כי היווני מעבר לשיאו ואיטי בהגנה, כך שלא ברור אם הוא יסיים את העונה במכבי. ביוון פורסם אתמול כי פפאלוקאס עשוי לעבור לריאל מדריד שמחפשת עוד רכז.

"אין תעלומה ואין בעיה עם פאפלוקאס, המעמד שלו בקבוצה הוא כמו של כל שחקן אחר שמחליטים כמה הוא ישחק. פאפלוקאס שיחק מול זאגרב 16 דקות והוא כאן כמו כל שחקן", אמר בלאט.

"בגדול היה לנו שבוע הרבה פחות מוצלח מהרצוי", הוסיף בלאט בשדה התעופה, "ביום חמישי היה לנו משחק מאוד לא טוב. המשחק נגד זאגרב היה מאוד קשה. לא שיחקנו רע, אבל אחוזי הקליעה שלנו מהשלוש היו מאוד נמוכים, בעוד שהם הציגו אחוזי קליעה פנטסטיים מה שהכריע את המשחק. המצב שלנו לא גרוע, הוא בסדר".

במכבי יתמקדו במשחק היורוליג הקרוב נגד אפס איסטנבול הטורקית, כשהמטרה היא לסיים את הבית במקום השני ובלאט אמר: "זה משחק עונה בשבילנו כי זה משחק בבית, מקום בו לא היינו כמה וכמה משחקים. הוא יכול לתת לנו את המקום השני בבית. אני מקווה שנדע להרים את עצמנו ושניתן משחק גדול. כמובן שכבר מחר יש משחק חוץ לא קל מול ראשון לציון".

כתבנו אור שקדי מוסיף שמכבי תל אביב תשחק בשבוע הקרוב בפעם השנייה העונה שלושה משחקים בארבעה ימים. ביום חמישי תארח ביורוליג את אפס איסטנבול במשחק קריטי על המקום השני. יומיים בלבד לאחר מכן, ביום שבת, יארחו הצהובים את הליוס דומז'אלה הסלובנית במסגרת הליגה האדריאטית. ביום ראשון, פחות מ-24 שעות לאחר סיום המשחק באדריאטית, תארח מכבי תל אביב את מ.כ הבקעה בליגת העל. בפעם האחרונה שמכבי שיחקו שלושה משחקים בארבעה ימים, הפסידה הקבוצה בליגה להפועל ירושלים, ההפסד היחיד של הקבוצה עד היום בליגה.

בלאט אחרי המשחק אתמול: "לא קרה שום אסון"
הפסד שני רצוף תוך שלושה ימים: מכבי מעדה באדריאטית
דיוויד בלאט ומכבי תל אביב ייפרדו בסוף העונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully