וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא קרה שום אסון השבוע"

10.12.2011 / 21:36

מאמן מכבי ת"א לא התרגש מההפסד לק.ק זאגרב: "ההפסד לא פגע בנו". בלו: "בטוח שנחזור מהר למסלול הניצחונות"

היו לא מעט קולות בקיץ שטענו כי התחמתו של ג'ורדן פארמר במכבי תל אביב היא טעות, שיגיע היום שבו הרכז הנפלא ייאלץ לשוב לליגה ממנה הגיע מה שיותר את הצהובים עם חור גדול בעמדת הרכז. בכדי להתכונן ליום הזה הביאה האלופה הישראלית את קית' לנגפורד, אבל כפי שלומד דיוויד בלאט במשחקים האחרונים על בשרו, לא לנגפורד, לא יוגב אוחיון ולא תיאו פפאלוקאס הם אלה שיוציאו אותו מהמשבר בו שרויה הקבוצה. הערב (שבת) נחלה הקבוצה הפסד שני ברציפות, הפעם לק.ק. זאגרב החלשה 81:74 במסגרת הליגה האדריאטית, ואם לא יימצא פתרון או חיזוק לצהובים בקרוב, מאוד ייתכן שהפתיחה הנהדרת שרשמה קבוצתו של בלאט תימחק כלא היתה.

"למעט שש או שבע הדקות הראשונות, שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחק האחרון במדריד, אבל לא מספיק טוב כדי לנצח", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. "הנענו היטב את הכדור, מיעטנו לאבד והגענו לזריקות טובות, אבל לא קלענו באחוזים משביעי רצון. הם לעומת זאת קלעו באחוזים מדהימים לשלוש, כשחלק מהזריקות היו ממש לא קלות, וזו התוצאה. אני מזכיר שק.ק זאגרב קבוצת יורוליג והיא הוכיחה זאת היום. זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים ללמוד לנצח גם כשאנחנו לא ביכולת שיא".

למרות היכולת החלשה, ההפסד השני ברציפות והמאזן המושלם שנופץ, בלאט לא מיהר להתרגש ואמר: "אני רוצה להדגיש שלא קרה שום אסון השבוע, עם שני ההפסדים במדריד ובזאגרב. ברור שזה כואב כי אנחנו לא אוהבים להפסיד, ויש כמה דברים לא טובים שחוזרים על עצמם ואנחנו חייבים לשפר - ועדיין, לא קרה כלום. ההפסדים האלה לא פגעו בנו. ביום חמישי יש לנו קרב אדיר על המקום השני בבית ביורוליג, ואם נזכה בו זה יופי של הישג בעונה כזו עם כל הבעייתיות שבה. ובשתי הליגות האחרות - ליגת העל והאדריאטית - אנחנו במקום הראשון ובעמדה מצויינת להמשך".

גם פורוורד הצהובים, דיוויד בלו ניסה להמעיט בערך ההפסד הערב: "פתחנו חלש את המשחק וזה מה שפגע בנו בסופו של דבר", אמר בלו. "בסך הכל שיחקנו יותר טוב מאשר במדריד וגם חזרנו יפה למשחק עם הגנה טובה, חבל שבסוף יצאנו קצת מפוקוס. זה ההפסד הראשון שלנו בליגה האדריאטית אחרי 9 נצחונות רצופים כך שזה ממש לא נורא. אני בטוח שנחזור מהר מאוד למסלול הנצחונות".

המשבר נמשך: מכבי ת"א נכנעה לק.ק זאגרב באדריאטית

האם דיוויד בלאט בדרכו לעזוב את מכבי ת"א?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully