וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי: "המטרה היא עדיין פלייאוף עליון"

11.12.2011 / 6:29

קשר הפועל עכו לא מסתנוור גם אחרי שקבוצתו הביסה את מכבי פ"ת: "המשכנו בשיפור, מנסים להציג כדורגל טוב מול כל יריבה"

רגעים גדולים של אושר חוו אתמול (שבת) שחקני הפועל עכו אחרי השבועיים המאוד לא מאוזנים שעברו עליהם. אחרי המחמאות שזכו בעקבות הניצחון על מכבי תל אביב, הגיעו גם ביקורות סביב יכולת הקבוצה בהפסדים למכבי חיפה ולעירוני קרית שמונה. דווקא אצל מכבי פתח תקוה, שחנכה את איצטדיון המושבה, עכו חזרה עם ניצחון חוץ יוקרתי 0:4, שהעלה אותה מהמקום העשירי היישר אל המקום הרביעי. למרבית המחמאות זכו לאחר המשחק החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ' שסיים עם צמד, והקשר יובל שבתאי, ששלט במרכז המגרש והוסיף שער ובישול.

בסיום המשחק נישק יושב ראש הקבוצה ציון ויצמן את השחקנים בירידתם אל חדרי ההלבשה. מעבר לכך, התברר שהחלטתו של המאמן אלי כהן לפתוח עם גיא דיין השתלמה לעכו אחרי שעבד מורג'אן חלה ביום המשחק ונאלץ להחמיץ את ההתמודדות.

יובל שבתאי התייחס להבדלי הכוחות הברורים במשחק עצמו, ואמר: "אני שמח שהשגנו שלוש נקודות, השנה אפשר לראות עד כמה הליגה צפופה. אנחנו משחקים טוב, למרות שאחרי שהפסדנו הפכו את זה למשבר. היום המשכנו במגמת השיפור, מה שלא עשינו בשני המשחקים האחרונים. הקבוצה שלנו תוקפת וממשיכה לעשות את זה גם ביתרון 0:1 ו-0:2. השחקנים לא עוצרים, אבל לא חושבים רק מבחינה התקפית. אנחנו מנסים להציג כדורגל טוב מול כל יריב שאנחנו משחקים מולו".

שבתאי התייחס גם לסוד ההצלחה, ואמר: "סוד ההצלחה של עכו זה שכולם פה חברים". על המשך המטרות של הקבוצה אחרי סגירת הסיבוב הראשון, הוסיף הקשר: "עדיין אי אפשר לדעת לאן זה מוביל, אבל המטרה היא ללא ספק להגיע לפלייאוף העליון".

עוד בנושא:

הפועל עכו הביסה 0:4 את מכבי פתח תקוה

אלי כהן: "זה ניצחון מושלם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully