וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו חתם בממפיס גריזליס לשתי עונות

10.12.2011 / 23:23

שחקנה לשעבר של מכבי ת”א שהפסיד בבוררות ונדרש לפצותה ב-270 אלף דולר, ישחק בגריזליס תמורת שני מיליון דולר

ג'רמי פארגו חתם בממפיס גריזליס. לאחר קיץ סוער במהלכו הודיע הגארד בן ה-25 למכבי תל אביב כי בידו הצעה מקבוצה מהליגה הטובה בעולם, התבררה הערב (שבת) זהותה של אותה קבוצה, כשממפיס תהיה זו שתהנה משירותיו של פארגו תמורת שני מיליון דולר עבור תקופתו שם. הדברים מגיעים רק מספר ימים לאחר שהבורר של פיב"א הכריע בבוררות בין פארגו למכבי תל אביב וקבע כי השחקן עזב בניגוד לחוזהו, וכי עליו לפצות את האלופה הצהובה ב-270 אלף דולר. בסביבתו של השחקן אישרו את הדברים.

פארגו היה אחד מהשחקנים הבולטים בעונה שעברה במכבי תל אביב, והעמיד ממוצעים של 13 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג, שם הגיע עם הקבוצה עד לגמר הפיינל פור בו הפסידו הצהובים לפנאתינייקוס. בליגת העל העמיד פארגו ממוצעים של 9.3 נקודות וחילק 6.1 אסיסטים בממוצע למשחק. אל הצהובים הגיע פארגו לאחר שהוליך במו ידיו את הפועל גלבוע/גליל עליון של עודד קטש לאליפות היסטורית כשגבר בגמר על אותה הקבוצה אליה יגיע רק חודשים ספורים לאחר מכן. במדי גלבוע/גליל קלע פארגו 15 נקודות, מסר 4.5 אסיסטים והוריד 2.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הבורר הכריע: פארגו יפצה את מכבי ת"א ב-270 אלף דולר

ובינתיים: מכבי ת"א נראתה רע עם הפסד לק.ק. זאגרב

מי את, ממפיס גריזליס?

ממפיס גריזליס הייתה אחת מהפתעות העונה שעברה כשהגיעה לפלייאוף לראשונה אחרי חמש שנים והצליחה להדהים גם בפלייאוף כשעברה את סן אנטוניו ברבע הגמר האזורי עם 2:4, שהיה ניצחון הסדרה הראשון בתולדותיה. זו הייתה למעשה הפעם הרביעית בהיסטוריה של ה-NBA שמדורגת מספר שמונה מצליחה להדיח את המדורגת ראשונה, והפעם השנייה בסך הכל בסדרה של הטוב משבעה משחקים. הריצה הנהדרת של הגריזליס נעצרה רק בחצי הגמר האזורי כשהודחה על ידי אוקלהומה בשבעה משחקים.

הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה הוא הפאוור פורוורד זאק רנדולף, שהצטיין ובלט מעל כולם בעונה שעברה, כשלצידו כיכבו גם הסנטר מארק גאסול (שהפך לשחקן חופשי בקיץ, אך צפוי להישאר), הגארדים או ג'יי מאיו ומייק קונלי והפורוורד רודי גיי. בקבוצה משחק גם הגארד המצוין גרייבס ואסקס מוונצואלה, שהיה מועמד בקיץ להפועל ירושלים, אך בחר לא לחתום בשל לחצים מצד המשטר במדינתו. שיין באטייה, שהצטיין אף הוא בעונה שעברה, הפך אף הוא לשחקן חופשי וחתם לפני יומיים בלבד אצל סגנית האלופה מיאמי היט.

עוד ב-NBA:

עסקת כריס פול הוגשה מחדש לבחינת הליגה

דיוויד ווסט חתם בבוסטון, וינס קרטר בדרך לדאלאס

ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully