וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בבוררות נגד ג'רמי פארגו

6.12.2011 / 20:56

הצהובים טענו כי השחקן עזב ל-NBA ללא אישור, הבורר קיבל את טענות הקבוצה וחייב את השחקן לפצותה ב-270 אלף דולר

לאחר מספר חודשים של החלפת האשמות הדדיות בין מכבי תל אביב לג'רמי פארגו, שחקנה בעונה שעברה שהחליט לעזוב ל-NBA, קיבלה הערב (שלישי) הקבוצה חדשות טובות. הבורר השוויצרי שנבחר מטעם פיב"א לקבוע בעניין זה, קיבל את טענות מכבי תל אביב וקבע כי פארגו הפר את ההסכם עם הקבוצה, וכי היה מחוייב לשחק במדיה בעונת 2011/12. בעקבות פסק הבוררות, חוייב פארגו לשלם למכבי תל אביב 270 אלף דולר, סכום בהחלט נכבד שעשוי להגיע בזמן טוב עבור הצהובים, שעדיין מחפשים אחר מחליף לג'ורדן פארמר שחזר ל-NBA.

עו"ד טל רוטמן שייצג את הקבוצה בבוררות מסר הערב: "הבורר קיבל את טענת מכבי תל אביב כי פארגו הפר את ההסכם שלו עם הקבוצה וכי לא היה זכאי להשתחרר מהחוזה שעליו חתם עם מכבי תל אביב. הבורר קבע כי מכבי זכאית לפיצויים על הנזקים שפארגו גרם לה בשל עזיבתו הפתאומית והפגיעה שגרם להכנות הקבוצה לעונה הנוכחית. בנוסף, קבע הבורר כי מכבי תל אביב זכאית לפיצוי נוכח תרומתה של מכבי להתקדמותו המקצועית של פארגו וההשקעה הרבה שהושקעה בו כששיחק בשורות הקבוצה. לפיכך קבע הבורר שעל פארגו לשלם למכבי תל אביב פיצויים בסך 270,000 דולר בתוספת סכומים נוספים בגין הוצאותיה של מכבי".

כזכור, במהלך חודש אוגוסט הודיע השחקן לקבוצה כי קיבל הצעה מקבוצה ב-NBA, וכי בכוונתו לעזוב לליגה הטובה בעולם. במכבי תל אביב ראו בחומרה את דבריו של השחקן, והוציאו הודעה מפורשת כי בחוזהו של פארגו אין סעיף המאפשר לו לעשות כך. כתגובה, הגיש פארגו תביעת בוררות לפיב"א, שכאמור הערב הגיע למסקנה שהלכה כנגד הרכז. בדיון עצמו הבהירה מכבי כי אין ברצונה שפיב"א תפסוק שהשחקן חייב לחזור לשחק בשורותיה, והתעקשה במקום זאת על פיצוי כספי על סכום של 270 אלף דולר, שכאמור נפסק לזכותה במלואו.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully