וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו הגיש תביעת בוררות לפיב"א

27.8.2011 / 0:18

רכז האלופה לא מוכן לוותר לצהובים, ופנה במהלך השבוע לגוף הכדורסל האירופי כדי שיתיר את חוזהו. סוכנו אישר את הדברים

אחרי מספר ימים של שקט, גזרת ג'רמי פארגו ומכבי תל אביב שוב מתחממת. לאחר שבאלופה הוציאו הודעה שאינה משתמעת לשתי פנים בה הובהר כי ינקטו באמצעים משפטיים כלפי הדרישה של הרכז להשתחרר ל-NBA ("הנהלת מכבי הבהירה לשחקן ולסוכניו כי היא רואה את בחומרה רבה את התנהגותו של פארגו וכי תראה בו אחראי לכל נזק שייגרם לקבוצה עקב הפרת ההסכם מצידו. בכוונת מכבי לפעול במסגרת המוסדות המתאימים כדי להגן על זכויותיה") – כעת מתברר כי גם פארגו עצמו לא נשאר חייב.

לוואלה! ספורט נודע כי בשבוע שעבר הגיש פארגו תביעת בוררות בפיב"א, בה הוא דורש להיות שחקן חופשי. פארגו, שגיבה את דרישתו במסמכים, מקווה שגוף הכדורסל האירופי יפסוק לטובתו ויסדר לו היחלצות חלקה מהמועדון הצהוב, כשלאחר מכן הוא ייחשב לשחקן חופשי ויוכל לחתום ב-NBA או לעזוב לקבוצה אחרת באירופה.

המשמעות ברורה: אם מישהו חשב שהמחלוקות בין פארגו למכבי תל אביב ניתנות לגישור, עתה ברור כי רק התערבות משפטית של פיב"א עשויה לסיים את חילוקי הדעות.

בראד איימס, סוכנו של השחקן, סירב להתייחס לדברים, אך הסכים להגיד בנושא: "הייתה לפארגו אפשרות לסיים את החוזה עם מכבי תל אביב והוא השתמש באפשרות הזאת".

פרשת פארגו: צעד אחר צעד, מאחורי הקלעים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully