וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון היסטורי להפועל אשדוד

העולה החדשה גברה 26:27 על א.ס. סביון ורשמה ציון דרך בליגת העל. בני הרצליה ניצחה 22:25 את א.ס. רמת השרון

המחזור השמיני בליגת העל בכדוריד נחתם הערב (שבת) כאשר הפועל אשדוד השיגה ניצחון היסטורי עם 26:27 (10:16) על א.ס. סביון. קרב העולות היה בשליטה של אשדוד במחצית הראשונה, אבל סביון כמעט ושיבשה את הניצחון הראשון של האשדודים. מיכאל גרברניק הצעיר כבש את שער הניצחון לאשדוד חצי דקה לסיום. טומיסלב בארוס הוליך את אשדוד עם 8 שערים (מתוכם 4 פנדלים), גלורי אופור 7, ג'ו מתתיה 4, נתנאל מלול, גרברניק וניר פאלח 2 כל אחד. כבשו לסביון: סטפן בריטלאן וכריסטין שבלובסקי 8 כל אחד, תומר בינמוביץ' 3, יואב טננבאום 2, עמית בן שושן, יובל קיויתי וסער חלפון 1 כל אחד.

יו"ר הפועל אשדוד, עופר קושמרו: "זה ניצחון היסטורי לאשדוד בליגת העל אחרי עבודה קשה של הרבה מאוד שנים. ראש העיר, יחיאל לסרי, כבר התקשר לברך. הצלחנו לנצח וזה משמח את כל הקהל הגדול שהגיע לעודד אותנו אחרי סוף השבוע הקשה שעברנו בדרום. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול רמת השרון וצריך להמשיך במגמה הזאת". אמש, אגב, ממש באמצע האימון, נאלצו שחקני אשדוד לרדת למקלט בשל אזעקת צבע אדום.

במשחק נוסף בני הרצליה גברה על א.ס. רמת השרון 22:25 (9:12) בדרבי של השרון. כבשו להרצליה: ולדימיר זיאק 7, דניאל לינדנגרן 5, ערן רויטר 4, תומר שמעוני 3, אלכס פליסקין ועידן יעיש 2 כל אחד, אדם יצחק ומילוש טיצה 1 כל אחד. לרמת השרון: טלה דדה 8, אלון רם, יאיר רוזנטל וטונג'י עבדול ראשיד 3 כל אחד, עומר לוסטיג 2, רן עפרון, דניאל שקלים, מתן ארוס 1 כל אחד.

בשני המשחקים שפטו צמדים בינלאומיים מאוקראינה ורוסיה, ועשו זאת בצורה ראויה וטובה.

הפועל ראשון לציון ניצחה את אס"א תל אביב ונותרה מושלמת

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully