וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ ניצחה 27:31 את אס"א ת"א

צפו במוליכת הליגה שומרת על מאזן מושלם באוניברסיטה, בזכות מחצית שניה נהדרת. מכבי ת"א-עירוני רחובות 25:26

ספורט 5

המחזור השמיני בליגת הכדוריד נמשך היום (שישי) כשאת המשחקים ניהלו שופטים מחו"ל בעקבות שביתת השופטים הישראלים. במשחק המרכזי שהתקיים באולם האוניברסיטה בתל אביב ניצחה הפועל ראשון לציון 27:31 את אס"א תל אביב, ושמרה על מאזן מושלם של שמונה ניצחונות בשמונה משחקים. במשחק נוסף הערב ניצחה מכבי תל אביב 25:26 את עירוני רחובות.

אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון 31:27

המשחק הזה הבטיח הרבה, וכששתי קבוצות צמרת בכדוריד נפגשות זה בדרך כלל מוביל לקרב צמוד. כך היה במחצית הראשונה, כשמי שהצליחה לשבור את השוויון הייתה אס"א שעלתה ליתרון 9:11. האדומים מראשון רדפו אחרי המארחים מאותו רגע והצליחו להשוות ל-12:12, אבל ויורל מאזילו הרומנ י כבש עם הבאזר של המחצית הראשונה וקבע 12:13 לאס"א. התל אביבים המשיכו במומנטום בתחילת המחצית הראשונה ואחרי קצת יותר משלוש דקות, אלירן מצקי העלה אותם ליתרון שיא - 14:17. האדומים חזרו לעצמם בהמשך והישוו ל-20:20. מי שהוביל את ראשל"צ לריצה המרשימה היה עידן מימון, שאחרי 14 דקות כבש את השער השלישי שלו במחצית כדי לקבוע מהפך, 22:23 לראשון. אס"א איבדה את עצמה ומימון המשיך בשלו כדי לקבוע 22:25. המקומיים כבר לא הצליחו לחזור מהפיגור הזה, שהמשיך לגדול לקראת סיום המשחק. בויאן בוטוליה הקרואטי הוביל את מבקיעי הפועל ראשון לציון עם 9 שערים.

המאמן המנצח סער פרנקל אמר בסיום: "יש חבר'ה מוכשרים מאוד ועם הרבה אופי. כשאתה נותן להם את הבמה, הם מחזירים לך על המגרש. יש לנו דרבי בשבוע הבא ונבוא לעשות את העבודה".

מאמנה של אס"א, אולג בוטנקו, נשמע הרבה פחות מרוצה מהתוצגה של שחקניו: "קיבלנו שיעור מהפועל ראשון לציון. השחקנים שיחקו בלי לחשוב והפוך ממה שעבדנו באימונים. ההפסד לא יעבור לסדר היום".


מכבי תל אביב - עירוני רחובות 25:26

המארחים, ללא איציק חליפי המורחק, הובילו לכל אורך המשחק וירדו להפסקה ביתרון של שמונה שערים. למרות זאת, ב-10 הדקות האחרונות רחובות הייתה קרובה לסנסציה כשמכבי תל אביב איבדה ריכוז וכמעט איבדה את המשחק. נובאק בוסקוביץ' הוביל את המנצחים עם 12 שערים וטל בלכר הוסיף ארבעה. אמי צ'וקואמיקה כבש 10 שערים לרחובות.

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש, אמר בסיום: "המחצית הראשונה התנהלה לפי התכניות שלנו. היה משחק הגנה טוב מאוד שלנו ובכל עצירה בהגנה יצרנו מתפרצות ושערים. במחצית השנייה הייתה נפילת מתח קבוצתית וגם ההגנה הייתה רכה. רחובות הגיעו בדקה האחרונה למצב של שני שערים והיינו בסכנה בסוף, וזה אומר שאו שלרחובות לא נשאר אוויר או שלנו היה את המזל לנצח".

מכבי ראשל"צ ניצחה 24:30 את מ.כ חולון

כדוריד בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully