וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "צריך ללמוד להישאר יחד במצבים קשים"

9.12.2011 / 12:18

הפורוורד אחרי התבוסה של מכבי תל אביב במדריד: "אנחנו עדיין קבוצה טובה". ליאור אליהו: "לא היינו מרוכזים וחטפנו חזק"

מכבי תל אביב התרחקה אתמול (חמישי) באופן משמעותי מהמקום הראשון בבית ג', כשהובסה 88:64 במדריד, ואיפשרה לריאל לחלוף על פניה בדרך לפסגת הבית. כעת צריכים הצהובים לנצח את שני המשחקים שנותרו להם (מול אפס איסטנבול ושרלרואה), ולהתפלל שריאל תפסיד את צמד המפגשים האחרונים שלה (מול אפס איסטנבול ופרטיזן בלגרד) כדי לחזור למקום הראשון.

הקרב האמיתי של האלופה הישראלית כעת הוא על המקום השני, כאשר המשחק בשבוע הבא מול הטורקים עשוי להיות מכריע. ניצחון לקבוצה של דיוויד בלאט יעניק לה את המקום השני בבית, ויסדר לה הגרלה קצת יותר קלה בטופ 16, בעוד הפסד בפער של יותר מ-7 נקודות (בסיבוב הראשון ניצחה מכבי 72:79) יבטיח לאפס את המקום השני, וידרדר את מכבי תל אביב עד המקום השלישי בבית. במקרה כזה הגרלת הטופ 16 תזמן לצהובים בית קשה במיוחד, שעלול לכלול, למשל, את צסק"א מוסקבה, סיינה ואולימפיאקוס.

אחת החולשות הבולטות של הקבוצה אמש הייתה בעמדת הרכז, ובהנהלה ממשיכים לחפש מועמדים לחיזוק בתפקיד. אחד השמות שעלו על הפרק הוא דונטיי דרייפר (27, 1.80 מ'), אך הצהובים נתקלו בקשיים להתיר את חוזהו בצדוויטה זאגרב. מועמדים נוספים הם דמונד מאלט, רכז שרלרואה, וג'ייקוב פולן מביילה האיטלקית.

בעיה נוספת שממשיכה להטריד את המועדון היא הציוות הבעייתי בין בלאט לתיאו פפאלוקאס. המתח בין השניים משפיע על כל הקבוצה, ולאור מעמדו וגילו של הרכז היווני הממורמר לא ברור כמה הוא יהיה מוכן להמשיך לספוג.

מקורביו של פפאלוקאס סבורים שהוא עשוי לעזוב אם לא יחול שיפור במעמדו. בשיחות עם מקורביו כבר אמר פפאלוקאס שהוא לא שולל עזיבה, כיוון שהוא מתקשה למצוא היגיון ועקביות בהחלטות מאמנו באשר אליו, ובכלל. בלאט, מנגד, סבור שפפאלוקאס מעבר לשיאו ואינו מספיק מהיר בהגנה.

גיא פניני, שקלע אתמול רק שלוש נקודות, התייחס לתבוסה: "זה היה משחק קשה, כי ריאל היא קבוצה שקשה מאוד לנצח בחוץ. אנחנו צריכים ללמוד איך להישאר ביחד במצבים קשים. למרות ההפסד אנחנו עדיין קבוצה טובה, ועכשיו אנחנו צריכים להתמקד רק במשחק מול אפס בבית".

ליאור אליהו, שקלע 11 נקודות, הסביר :"התחלנו את המחצית השנייה לא מרוכזים וזה רק הלך והידרדר. נגד ריאל במדריד אתה לא יכול להרשות את זה לעצמך ולכן חטפנו חזק. אין ברירה אנחנו חייבים להרים את הראש, כבר בשבת יש לנו משחק לא פשוט בזאגרב. כל השחקנים יודעים שהם חייבים לשחק טוב יותר, ואני סומך על הצוות המקצועי שיחזיר אותנו למסלול.".

ג'ון שייר הוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, אבל ההפסד עדיין מבאס. אנחנו צריכים להתחרות מול כל קבוצה למרות שהבטחנו את העלייה לטופ 16. אני עדיין צריך ללמוד הרבה, כי זו השנה הראשונה שלי כמקצוען. אני שמח להיות במכבי תל אביב, אבל הכל חדש עבורי".

צפו בריאל מדריד מביסה את מכבי תל אביב בקלות

בלאט זעם בסיום: "אסור לנו להיראות ככה"

ארז מיכאלי על אובדן הדרך של דיוויד בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully