וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מהראן לאלה לא ישוחרר בינואר

מספר קבוצות, ביניהן בני יהודה, הביעו עניין בחלוץ המאוכזב ממעמדו, אך הצוות המקצועי לא ישחררו. ידין תורגל כבלם

הפועל תל אביב לא תשחרר את מהראן לאלה בינואר, על אף שמספר קבוצות מליגת העל הביעו בו עניין, אחת מהן היא בני יהודה שמאמנה יוסי אבוקסיס מעריך מאוד את החלוץ. לאלה לא מרוצה ממעמדו בקבוצה וכרגע נראה שהוא יעזוב בסיום העונה, אך יחד עם זאת הצוות המקצועי של המועדון כאמור לא מתכוון לשחרר אותו.

לאלה פתח במשחק ליגה אחד בלבד העונה, אבל היום (חמישי) תורגל בהרכב במקומו של טוטו תמוז המוצהב לקראת משחק הצמרת נגד עירוני קרית שמונה ביום שני. האדומים, שמגיעים בכושר נהדר אחרי ה-0:3 על מכבי חיפה, ינסו להמשיך במומנטום ולהגדיל את הפער בפסגה, אך סובלים מחסרונם של מספר שחקנים.

אביחי ידין תורגל היום במרכז ההגנה לצידו של וואליד באדיר מכיוון שביוואן פרנסמן ומריו פצ'אלקה פצועים ואילו שי אבוטבול תפס את מקומו של ידין בקישור. מה שכבר ברור זה שנעאל חוטבא ימשיך לשחק כמגן שמאלי על חשבון גל שיש המורחק, בעוד עמרי קנדה יפתח בצד ימין.

קנדה עצמו התייחס לאחר האימון למקרה עומר דמארי ואמר: "אני לא בדיוק יודע מה היה שם, ראיתי כמו כולם באינטרנט. עומר דמארי הוא שחקן ובחור מדהים. אם הוא, עם כל הטוב שלו, עשה מה שעשה צריך לבדוק מה עשו לו לפני כן האוהדים שם ואילו קללות קיללו אותו. מה שאני יודע זה שהוא ילד מדהים. אין ספק שזו אחריות של השחקנים שדברים כאלה לא יקרו, ואסור שזה יקרה".

אגב דמארי, הנהלת הפועל החליטה להעמיד אותו לדין פנימי בעקבות התקרית.

על המשחק הגדול מול קרית שמונה הוסיף קנדה: "קרית שמונה היא קבוצה מצוינת, בעיקר אצלה בבית, ומחכה לנו משחק לא פשוט בכלל. כל משחק הוא קשה, אבל עברנו יפה גם את הדרבי וגם את מכבי חיפה, כך שעשינו צעד משמעותי קדימה. המשחק מול קרית שמונה, שהיא קבוצה מצוינת, יהיה קשה מאוד. היא עוד משוכה גבוהה בדרך למטרה שלנו".

על החסרונות של הפועל, שסובלת ממספר פצועים בהגנה כמו ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, אמר המגן: "לכל שחקן יש מחליף למרות שכל החסרים שחקנים טובים. אני מאמין שאפשר לעשות את זה גם ללא השחקנים החסרים. עשינו כברת דרך רצינית עד עכשיו, אבל עוד לא סיימנו סיבוב. יש קבוצות כמו קרית שמונה, אשדוד ונתניה, שהן מסוכנות מאוד".

קנדה התייחס לדיווחים, לפיהם סטיאווה בוקרשט עקבה אחריו והביעה בו עניין ואמר: "לא קיבלנו שום הצעה, הראש שלי בהפועל תל אביב ואוהב את המועדון ורק מקווה להמשיך בתקופה הטובה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully