וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מהראן לאלה צפוי לעזוב בסוף העונה

החלוץ מאוכזב ממעמדו ומהעובדה שלא קיבל הצעה להארכת חוזה. פצ'אלקה חושש: "הפציעה יותר רצינית ממה שחשבתי"

מהראן לאלה מאוכזב ממעמדו בהפועל תל אביב וככל הנראה יעזוב הקיץ את הקבוצה. החלוץ מחזיק בחוזה עד תום העונה, ולאור הפיחות במעמדו המקצועי לאחרונה והעובדה שהוא טרם קיבל הצעה רשמית להאריך את חוזהו, הוא שוקל את המשך דרכו.

דווקא בימים בהם האדומים עושים מאמצים להשאיר את טוטו תמוז, שכנראה יעזוב בינואר או בקיץ, במועדון לא מזדרזים לקדם את המגעים עם לאלה, שזוכה למחמאות רבות מדרור קשטן מתחילת העונה, אך הדברים לא באים לידי ביטוי בדקות המשחק של החלוץ, שכלל לא שותף בשני המשחקים האחרונים בליגה מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

מנהלו האישי של לאלה, פואד אבו פארס, אמר בתגובה: "מהראן לא זוכה לדקות בתקופה האחרונה ולא בצדק. מתחילת העונה הוא הוכיח את עצמו באימונים, אך הוא עדיין לא מקבל קרדיט. אנחנו מכבדים כל הסכם שלנו עם הפועל תל אביב, בין אם בעל פה ובין אם בכתב, ובסוף השנה נשקול את צעדינו".

טוטו תמוז יבקש לקבוע תג מחיר בשבוע הבא

בנושא אחר, כפי שדיווחנו אתמול, בהפועל תל אביב החלו להבין כי לא יוכלו לעמוד בדרכו של טוטו תמוז אם הוא יקבל הצעה רשמית ממועדון באירופה, כשנראה בינתיים שוולפסבורג היא הרצינית ביותר בעניינו. בשבוע הבא החלוץ אמור לבקש תג מחיר כדי שסוכנו יוכל לנהל עבורו את המשא ומתן. במידה ותמוז יתעקש לעזוב, תצטרך הקבוצה לחפש גם חלוץ זר נוסף לסגל ובשל כך לא ממהרת הקבוצה להחתים בלם או לשחרר את פרנסמן.

בתוך כך, בהפועל תל אביב עדיין לא יודעים מתי מריו פצ'אלקה יחזור להתאמן. הבלם, שפנה לאנשי המועדון וביקש לצאת לסלובקיה לטובת הטיפולים בפציעה בגבו ולא לעבור אותם בארץ, התראיין במולדתו והבהיר שהפציעה קשה יותר ממה שחשב תחילה. בשלב הזה ההחלטה נתונה בידי הבעלים אלי טביב, שצריך לבחון את העלויות הכרוכות בטיפולים בסלובקיה. "אם אני מבין את מה שהרופא אמר לי, אז הפציעה יותר רצינית ממה שחשבתי", סיפר הבלם הסלובקי בראיון שנערך עימו בארצו. "כנראה שסדקתי דיסק בין החוליות ואני זקוק למנוחה של כמה שבועות".

פצ'אלקה התייחס לסיבה שבגינה הוא מעדיף לקבל את הטיפולים בסלובקיה, ואמר: "בז'ילינה יש רופאים מוכרים שמכירים את הפציעה שעברתי בעבר, הם יודעים מה קורה. הייתי שמח אם היו מאפשרים לי לנסוע הביתה כדי להיות מטופל שם. במצבים כאלה, הפציעה יכולה להחלים טוב יותר כשנמצאים במצב רוח טוב ויחד עם האנשים שאני אוהב".

הבלם ציין כי הנושא נתון כעת להחלטתה של ההנהלה: "הסברתי את זה להנהלה, אבל אני אכבד כל פיתרון שיוצע. דיברתי עם המאמן והוא אמר לי שהכל תלוי במה שהרופאים במועדון אומרים. אם אני אגיע לטיפולים בבית, אני אהיה מרוצה מאוד. זה מאוד יעזור לי להגיע לחגים. בישראל אני עדיין סגור בבית, ברוב הזמן אני צופה בטלוויזיה. כשאני עושה תנועות קטנות, הגב מתחיל לכאוב לי. אני רק מקווה שאוכל לחזור כמה שיותר מהר לאימונים. החזרה מהפציעות הייתה קלה יותר עבורי אם הייתי נמצא באווירה ביתית".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully