וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פצ'אלקה ביקש לעבור טיפולים בסלובקיה

הבלם, הסובל מפציעה בגב, רוצה לצאת למולדתו לבקר אצל רופאים שטיפלו בו בעבר. אלי טביב הוא זה שיכריע בסוגייה

בלם הפועל תל אביב, מריו פצ'אלקה, פנה לאנשי המועדון וביקש לצאת לסלובקיה לטובת טיפולים בפציעה בגבו ולא לעבור אותם בארץ. הסיבה: פצ'אלקה שסבל בעבר לא אחת מפציעות בגב סומך על הרפואים שטיפלו בו עת שיחק בז'ילינה הסלובקית. הבלם פנה לאחרונה לדרור קשטן, שהפנה אותו לצוות הרפואי. כעת, ההחלטה נתונה בידי הבעלים אלי טביב שייבחן את העלויות הכרוכות בטיפולים בסלובקיה.

ההערכה היא שאם יהיה מדובר בעלות סבירה, פצ'אלקה ישוחרר כשכרגע הנטייה היא לא לשחררו מכיוון שהוא יכול לקבל את אותם טיפולים בישראל. ראוי להדגיש כי פצ'אלקה מעוניין במקביל לטיפולים לבלות את תקופת החגים עם משפחתו.

בינתיים, במועדון עושים מאמצים להכשיר את הסלובקי למשחק בקרית שמונה, אך נראה שהסיכויים לכך קלושים. הבלם סובל מפציעה בגב, אותה בעיה אגב שהייתה לוינסנט אניימה בעונה שעברה שאילצה אותו לנוח מספר שבועות. בצוות הרפואי של האדומים לא יודעים להעריך כרגע מתי יחזור לשחק. "הבקע שלו גדול מזה של אניימה בעונה שעברה", אמר ד"ר משה לוינקוף, רופא המועדון. "אבל זו סוג פציעה שתלויה אך ורק בכאבים שחש השחקן. הוא יכול לחזור כבר מול קרית שמונה, למרות שאני בספק אם זה יקרה, או שהכאבים ילוו אותו מספר שבועות".

הפועל תל אביב מתכוננת לינואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully