וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי יעמוד לדין בהתאחדות

האדומים עדיין מתלבטים האם להעניש את החלוץ על התנועה המגונה לעבר אוהדי מכבי חיפה. טועמה יפתח בקרית שמונה

ההתאחדות לכדורגל החליטה היום (חמישי) להעמיד לדין את עומר דמארי בעקבות התנועה המגונה שביצע לעבר אוהדי מכבי חיפה ביום שני. כזכור, בדיון בנוגע להתנהגות אוהדיה הציגה חיפה תמונה של החלוץ מסמן אצבע משולשת לקהל הירוק כדי להצדיק את התנהגותם.

למרות העובדה שבחיפה לא התלוננו ישירות נגד דמארי, דיין ההתאחדות עמנואל סלע ביקר את התנהלות החלוץ בכתב האישום, וכתוצאה מכך הוחלט להעמידו לדין.

כזכור, אתמול הורחק גל שיש לשני משחקים על עבירה דומה בדרבי מול מכבי תל אביב, והוא יעמוד בנוסף גם לדין פנימי, אך שבנוגע לדמארי עדיין מתלבטים בקבוצה האם להענישו כיוון שלא הורחק במשחק עצמו.

בנוסף לשיש המורחק, גם טוטו תמוז ייעדר מהמשחק מול עירוני קרית שמונה ביום שני, כשמי שיחליפו בהרכב יהיה ככל הנראה סלים טועמה. נראה שדרור קשטן ימשיך לתת את הקרדיט לחולית ההגנה שסיימה את המשחק מול חיפה, כשאביחי ידין יפתח כבלם לצד ואליד באדיר, ושי אבוטבול יאייש את הקישור האחורי יחד עם רועי גורדנה.

בעירוני קרית שמונה החליטו להקצות 400 כרטיסים נוספים לאוהדי הפועל תל אביב לקראת המשחק בין שתי הקבוצות, וזאת אחרי שאזלו 1,000 הכרטיסים מההקצאה הראשונה. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של משרד "לאן".

לאלה יעזוב בקיץ, פצ'אלקה רוצה לסלובקיה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully