וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גל שיש לא ישחק נגד קרית שמונה

המגן, שהורחק בדרבי, ספג עונש השעייה משני משחקים. תמוז המוצהב ייעדר וטועמה עשוי לפתוח. דמארי לדין בהתאחדות?

מגן הפועל תל אביב גל שיש הורחק הערב (רביעי) משני משחקים בפועל בתום דיון שנערך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, שיש ספג כרטיס אדום בדרבי התל אביבי לאחר שביצע תנועה מגונה לעבר אוהד מכבי תל אביב. משמעות ההרחקה היא שהמגן ייעדר ממשחק החוץ של האדומים בקרית שמונה, אחרי שכבר החמיץ את המשחק מול מכבי חיפה.

עבור האדומים מדובר בבשורות רעות במיוחד. המוליכה תצא לפגוש את סגניתה ללא הבלמים הפצועים ביוואן פרנסמן (שבר בכף הרגל, ייעדר כחודש וחצי) ומריו פצ'אלקה (פציעה בגב). נעאל חוטבא אמור להמשיך כמגן שמאלי, עמרי קנדה ישחק באגף הימני ובמרכז הקפטן הוותיק וואליד באדיר. מור שושן או אביחי ידין צפויים להשלים את הרביעייה האחורית של דרור קשטן.

גם החלוץ טוטו תמוז לא ישחק בקרית שמונה בגלל חמישה כרטיסים צהובים. קשטן מתלבט את מי להרכיב וכרגע מסתמן שסלים טועמה יעבה את חוליית הקישור, עומר דמארי יפתח כחלוץ בודד ומהראן לאלה המתוסכל ימשיך על הספסל.

אפרופו דמארי, הוא עשוי לעמוד לדין בגין התמונה שהציגה מכבי חיפה בדיון בעניינה בבית הדין של ההתאחדות ובו נראה החלוץ מניף אצבע משולשת לעבר היציע הירוק. בפורומים השונים של אוהדי הפועל תל אביב התנהל דיון חריף לגבי אמינותה של התמונה והושמעו טענות חריפות לפיהן מדובר בתמונה לא אותנטית ש"שופצה".

בנושא אחר, הסקאוט יעקב הלל מונה למנהל הזמני של המועדון.

הפועל תל אביב: לאלה יעזוב בקיץ, פצ'אלקה רוצה לסלובקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully