וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: "פרגוסון משלם על הקרדיט לצעירים"

באנגליה ביקרו את ההתעקשות של הסקוטי, שהגיב בזעם: "אני בטוח שהם יתגברו". אברה: "מביך לשחק בליגה האירופית"

מנצ'סטר יונייטד התעוררה הבוקר (חמישי) למציאות לא מוכרת, אחרי הדחתה הסנסציונית בשלב הבתים של ליגת האלופות. האלופה האנגלית הייתה זקוקה לתיקו בלבד בבאזל, אך הפסידה 2:1 לשוויצרים וסיימה במקום השלישי בבית, ששלח אותה לליגה האירופית.

ב-17 שנותיה של ליגת האלופות הודחה יונייטד פעמיים בלבד עד כה כבר בשלב הבתים, ב-1994/95 וב-2005/06, ובאולד טראפורד הזכירו אמש ששנה לאחר מכן הגיע הקבוצה עד חצי הגמר, ובשלוש מתוך ארבע השנים הבאות היא הגיעה עד הגמר.

ב"סאן" נעצו את המסמר האחרון ביונייטד עם הכותרת "יום חמישי, ערוץ 5", רמז להשפלה היחסית של שתי הקבוצות, שישחקו בליגה האירופית. "הבעיה של השדים האדומים היא כבר לא להתמודד עם השכנים התכולים הרועשים שלהם, שבונים את עצמם כקבוצה גדולה, ולא עם צ'לסי המתחדשת", כתב קווין מקארה ב-'גארדיאן'. "הבעיה היא חוסר האיזון בסגל של פרגוסון, שעדיין מתעקש לתת יותר מדי קרדיט לצעירים שלו ומשלם על הטעויות שלהם".

מיד בסיום ביקר רוי קין את מדיניות ההצערה של פרגוסון, וקרא לו לעשות בדק בית במועדון, ופרגי מיהר לענות בזעם לשחקנו לשעבר: "לרוי הייתה אפשרות להוכיח את עצמו כמאמן והוא גילה שזו עבודה קשה... יש לנו מספיק שחקנים צעירים טובים שיש לי את כל הבטחון בהם, ואני בטוח שהם יתגברו על האכזבה הזו וילמדו ממנה להמשך הקריירה".

על פציעתו של נמניה וידיץ', שסובב את הברך ועל פי ההערכות המוקדמות עשוי להיעדר תקופה ארוכה, אמר פרגוסון: "כרגע אין לנו אבחנה מדויקת לגבי הפציעה שלו, אנחנו מקווים שמדובר במתיחה בלבד ומקווים שלא יתברר שהפציעה חמורה יותר".

פטריס אברה, אחד הוותיקים היחיד בהרכב הקבוצה, אמר אחרי ההדחה: "זה יום עצוב לשחקנים, לצוות המקצועי ולאוהדים. זה מביך לנשור לליגה האירופית, אבל אנחנו מנצ'סטר יונייטד ובשנה הבאה לא נרשה לעצמנו לחזור לסיטואציה הזו. יש לנו עדיין תארים לזכות בהם העונה וצריך לוודא שנעשה את זה".

"לאוהדים מגיע יותר מקבוצה שמוותרת לעצמה", אמר אברה. "אנחנו צריכים להיות כנים ולהודות שלא היינו מקצוענים במפעל הזה מתחילתו. אני לא יודע למה זה קרה, אולי אחד או שניים מאיתנו צריכים להסתכל במראה ולהבין שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר ממה שעשינו עד כה".

פרגוסון ניסה לעודד: "האכזבות נותנות למועדון מוטיבציה"

הפסד מביך בבאזל שלח את יונייטד הביתה בשלב הבתים

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully