וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות מהליגה הטובה בעולם: 7.12

טרייסי מקגריידי סיכם לעונה באטלנטה, גולדן סטייט לא מוכנה לוותר על סטפן קרי תמורת כריס פול. גרנט היל רוצה לניו יורק

* כמובן שהשם החם ביותר בשוק ממשיך להיות זה של כריס פול. העדכון האחרון ברשת ESPN טוען כי הלייקרס ממשיכים בנסיונם להשיג את הרכז, אלא שלהורנטס הצעות טובות יותר. מוקדם יותר היום דווח כי הקליפרס וגולדן סטייט מחזיקות בהצעות המועדפות על פני הצרעות, אך הערב נטען כי הווריירס לא מוכנים לכלול בעסקה את סטפן קרי המצוין, ומציעים במקומו את מונטה אליס ועל כן ניו אורלינס לא תקבל את הצעתם. ברשת CBS מדווחים כי הניקס עדיין לא הגישו הצעה על הרכז שדווקא רוצה להגיע לניו יורק, שכן הם יעדיפו לחכות עד הקיץ הקרוב, בו יהיה שחקן חופשי.

* הדיווח המעניין ביותר של הלילה מגיע מכיוון אטלנטה, שהגיעה לסיכום עם טרייסי מקגריידי. הגארד הוותיק, שנכנס לעונה ה-15 שלו בליגה, בילה את העונה שעברה בדטרויט, במדיה העמיד ממוצעים של 8 נקודות ב-23 דקות משחק. על פי רשת ESPN, החוזה שהוצע לטימאק הוא חוזה מינימום.

* כמעט חצי מקבוצות הליגה מאוד רוצות את גרנט היל הבלתי נגמר. הדיווח העדכני שפורסם מוקדם יותר הערב בניו יורק פוסט טוען כי הסמול פורוורד בן ה-37 יעדיף את הניקס על פני שאר הקבוצות, כולל זו בה שיחק בשנים האחרונות, פיניקס.

* ארבע קבוצות מחזרות אחר ג'וש האוורד: סן אנטוניו, שיקגו, וושינגטון וניו ג'רזי.

* הספרס, ששחררו מוקדם יותר הערב את ריצ'ארד ג'פרסון, הם המועמדים המובילים במירוץ אחר קרון באטלר. גם שיקגו, ניו ג'רזי והקליפרס בתמונה.

* סמואל דאלמבר הצטרף לרשימת הסנטרים בהם חושקת יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully