וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו החליטה לשחרר את ריצ'ארד ג'פרסון

הספרס הם הראשונים להשתמש בסעיף שנכנס בהסכם החדש, שמאפשר הקלה כלכלית. מכירה פומבית תתקיים על הפורוורד

אחד השינויים המרתקים ביותר שצצו בעקבות ההסכם החדש בין ארגון השחקנים ב-NBA ובעלי הקבוצות נקרא "אמנסטי", ומאפשר לכל קבוצה לשחרר שחקן אחד משורותיה, ולהשיל את משכורתו מתקרת השכר (אך להמשיך לשלם לו). החידוש נועד להקל על מועדונים להשתחרר מחוזי עתק ארוכי טווח, כאשר לאחר כי שחקן כזה או אחר משוחרר, מתבצעת מעין מכירה פומבית ברחבי הליגה בה הקבוצה שמציעה לו את החוזה הגבוה ביותר זוכה בשורותיו. החוזה החדש אותו מקבל השחקן יורד מהמשכורת שחייבת לו קבוצתו המקורית.

הקבוצה שחנכה את הנוהל החדש הערב (רביעי) היא סן אנטוניו, כך על פי דיווחים בארצות הברית. הספרס החליטו לחתוך מהסגל את ריצ'ארד ג'פרסון המאכזב, בתקווה להתחזק בעמדת הסמול-פורוורד ולעשות זאת בזול יותר. השחקן בן ה-31 שהגיע בקיץ 2009 ממילווקי לא הצליח להשתלב בשיטה של גרג פופוביץ' והעמיד אשתקד ממוצעים של 11 נקודות למשחק (הכי מעט מאז עונת הרוקי שלו), כאשר חוזהו הנוכחי עומד על 30 מיליון דולר ל-3 העונות הקרובות. לפני התרת חוזהו של ג'פרסון, סן אנטוניו מדורגת שלישית בליגה בגובה המשכורות שהיא משלמת, עם 73.1 מיליון דולר. הכסף אותו יחסכו הספרס יורד אותם מתחת לתקרת השכר, עם כ-63.1.

בימים האחרונים אף עוסקים ראשי הספרס בחיפוש אחר מחליף לג'פרסון, כאשר שני המועמדים המובילים הם קרון באטלר וג'וש האוורד, איתם כבר נערכו פגישות. צמד הסמול-פורוורדים היחידים בסגל של הספרס נכון לרגע זה הם הרוקי המוכשר קוואי לאונרד, ושחקן השנה השניה ג'יימס אנדרסון.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully