וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן ג'יימיסון: "כספי מוסיף קשיחות שלא היתה לנו"

שחקן קליבלנד סיפר כי היה בהלם מהטרייד שהביא את הישראלי לקבוצה תמורת היקסון, אך פרגן: "הוא מביא לנו מימד נוסף"

עמרי כספי ערך הערב (רביעי) אימון נוסף במדי קבוצתו החדשה, קליבלנד. השחקן הישראלי הראשון ב-NBA היה אחד מעשרה שחקנים שהגיעו למתחם האימונים של הקאבלירס, בצוותא עם אנטואן ג'יימיסון, אלונזו ג'י, אנדרסון ורז'או, כריסטיאן איינגה, סמארדו סמואלס, רמון סשנס, מאני האריס, לוק הרנגודי וטריסטן תומפסון. מחנה האימונים הרשמי של הקאבס ייפתח ביום שישי, אליו כבר יגיעו גם צמד הרכזים המסקרנים בארון דייויס וקיירי אירווינג.

עבור ג'יימיסון היה זה אימון ראשון מאז חודש מרץ אשתקד, אז נפצע באצבע. השחקן שירוויח העונה 15 מיליון דולר סיפר כי הופתע מאוד מהטרייד שביצעה קליבלנד לפני פתיחת השביתה, במסגרתו הובא עמרי כספי בתמורה לג'יי ג'יי היקסון. עם זאת, הפורוורד הוותיק מרוצה מהרכש מסקרמנטו: "אני אוהב מה שעמרי כספי מביא לנו, את הקשיחות שלו. הוא מביא מימד נוסף, הוא יכול לקלוע, לשים את הכדור על הרצפה ולספק לנו קשיחות שלא היתה לנו בעונה שעברה".

למרות שחוזהו הגדול יסתיים בקיץ הבא, ג'יימיסון לא רוצה לעזוב את הקאבס. לא כעת. "אם לא עזבתי בעונה שעברה, לא ארצה לעזוב השנה. הערך שלי לקבוצה עוד יותר גבוה השנה, כי השנה יש כאן את טריסטן תומפסון וחבר'ה צעירים שיכולים ללמוד ממני", אמר הפורוורד.

עמרי כספי: "המעבר לכאן - הזדמנות נהדרת עבורי"
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully