וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון יגיע לקליבלנד ב-17 בפברואר

לו"ז משחקי עונת ה-NBA פורסם, כספי יארח את סקרמנטו כעבור יומיים, הלייקרס יפתחו עם שלושה משחקים ברציפות

אחרי שהנהלת ה-NBA הודיעה מבעוד מועד על חמשת המשחקים שיפתחו את העונה ב-25.12 - דאלאס מול מיאמי, ניו יורק נגד בוסטון, הלייקרס נגד שיקגו, אוקלהומה סיטי נגד אורלנדו והקליפס נגד גולדן סטייט, פורסם הלילה (בין שלישי לרביעי) לוח המשחקים המלא לעונה המקוצרת בליגה הטובה בעולם.

העונה הרגילה תכלול 66 משחקים לכל קבוצה ותסתיים ב-26 באפריל, כך שזמני המנוחה בין המשחקים יתקצרו באופן משמעותי. כך למשל הלייקרס יפתחו את העונה עם שלושה משחקים ערב אחרי ערב, ואטלנטה תשחק תשע פעמים ב-12 הימים הראשונים של העונה.

מיאמי זכתה למספר השידורים הכלל ארציים הגדול ביותר עם 16 משחקים, לעומת 11 של דאלאס, שגברה עליה בסדרת הגמר אשתקד.

כספי כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה

קליבלנד תפתח את העונה ב-26 בדצמבר מול טורונטו, ואוהדיה יזכו לשרוק לאקס לברון ג'יימס בוז רק פעם אחת, כשהקאבס יארחו את ההיט ב-17 בפברואר, ויומיים לאחר מכן תגיע לאוהיו האקסית של עומרי כספי, סקרמנטו. כבר ב-1.1 יפגשו כספי וקבוצתו החדשה את ג'ורדן פארמר שיגיע לביקור עם הנטס שלו.

"אנחנו כבר לא יכולים לחכות להתחיל את העונה", אמר כספי לתקשורת בקליבלנד. "אני חושב שלטובתנו ולטובת האוהדים היינו צריכים להגיע להסכם מוקדם יותר, אבל זה מאחורינו".

על הדף החדש בקריירה שלו אמר הפורוורד הישראלי: "המעבר לכאן הוא הזדמנות נהדרת עבורי להשתפר כשחקן. אני פשוט צריך להביא את מה שאני עושה הכי טוב - עובד קשה, משחק חזק בהגנה וקולע באחוזים טובים".

כשנשאל לגבי הפציעה בברכו השמאלית, שגרמה לו להחמיץ את אליפות אירופה, אמר כספי: "ה-MRI השני לפני שלושה שבועות היה מצוין, והברך שלי החלימה לגמרי. כשנפצעתי הייתי מאוד מודאג, אבל הבדיקות הרגיעו אותי, ועבדתי קשה מאוד בחודשיים האחרונים כדי להתאושש".

עוד חדשות משוק ההעברות:

* דאלאס ממשיכה בניסיון לשמור את סך המשכורות שלה מתחת לתקרת השכר לראשונה מאז מארק קיובן קנה את הקבוצה כדי להתמודד על החתמת שחקן חופשי נוצץ בקיץ, ובנוסף לטייסון צ'נדלר וקארון באטלר שכבר נמצאים בדרך החוצה, עשוי גם ג'יי ג'יי בראה לעזוב את האלופה בשל ניסיונותיה לחסוך בעלויות. "זה לא נראה טוב בדאלאס", אמר הרכז הפורטוריקני. "אני מאוכזב כי לא ציפיתי לזה".

* בניו אורלינס סימנו את סטפן קרי ואריק גורדון כשתי המטרות העיקריות של הקבוצה להחתמה במידה וייאלצו לשלוח את כריס פול בטרייד.

* בעוד בשאר הליגה מחפשים שחקנים חופשיים, בדנבר מתעסקים בעיקר בניסיון להשאיר את השחקנים הקיימים. הנאגטס מעוניינים מאוד לראות שוב את ננה, שהפך לאחד השחקנים הנחשקים בשוק, כמו גם את ארון אפללו, אותו כינה המאמן, ג'ורג' קרל: "איש הדבק שלנו".

* ג'ארד ג'פריס הודיע לניקס כי בכוונתו לחתום לעונה נוספת במועדון. ג'פריס הגיע לניו יורק מיוסטון ובעונה שעברה רשם רק שתי נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully