וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תומר חמד כבש, תיקו למאיורקה בגרנאדה

החלוץ הישראלי הבקיע את החמישי שלו העונה מהנקודה הלבנה, כשקבוצתו סיימה ב-2:2 את 28 דקות ההשלמה במשחק שפוצץ

כשבועיים וחצי אחרי שפוצץ המשחק בין גרנאדה למאיורקה בעקבות זריקת מטריה לעברו של הקוון מכיוון האוהדים המקומיים, השלימו שתי הקבוצות את 28 הדקות הנותרות וסיימו ב-2:2. כזכור, גרנאדה הובילה 1:2 כאשר המשחק הופסק, אך הערב (רביעי) ערכה מאיורקה לא פחות משישה שינויים בהרכבה, כולל הכנסתו של תומר חמד, שהוכשל ברחבה והבקיע בעצמו את החמישי שלו העונה בדקה ה-67. כולם, אגב, מהנקודה הלבנה.

ההתאחדות הספרדית החליטה, כאמור, להמשיך את המשחק מהדקה ה-62, אך הרשתה לשתי הקבוצות לבצע שינויים בהרכבים. כך גרנאדה עלתה עם שלושה שחקנים שלא היו על המגרש בפעם הקודמת, כשגם כובש שער היתרון קרלוס מרטינס הוחלף, בעוד חואקין קפארוס ביצע רענון משמעותי עם שישה שינויים. קהל, לעומת זאת, לא הורשה להיכנס.

דודו אוואט שמר כמובן על מקומו בין הקורות, וראה את חבריו תוקפים מהרגע הראשון. חמש דקות מהשריקה לחידוש ההתמודדות, משמע בדקה ה-67, פרץ חמד לרחבה וספק נדחף על ידי איניגו לופס. החלוץ הישראלי לא התבלבל מול רוברטו, ובעט באלגנטיות שמאלה. זהו שערו החמישי של חמד בליגה הספרדית, אך מלך שערי מאיורקה עדיין ללא שער שדה. לקבוצה שלו זה הספיק כדי לחלץ נקודה שמקנה לה שתי נקודות יתרון על פני הקו האדום. מאיורקה זוכה בנקודת חוץ שלישית העונה (עדיין ללא ניצחון) וסופרת ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully