וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: פוצץ המשחק בין מאיורקה לגראנדה

מטרייה שנזרקה ע"י אוהדי גראנדה בדקה ה-62 גרמה להפסקת המשחק כשקבוצתו של אוואט פיגרה 2:1. סביליה-בילבאו 2:1

אחרי שברצלונה, ריאל מדריד ו-ולנסיה פתחו את המחזור ה-12 בליגה הספרדית אתמול, במוקד משחקי היום עמד ניצחונה של בילבאו 1:2 בסביליה, ספורטינג חיחון השיגה ניצחון חשוב בתחתית עם 1:2 על חטאפה, בהמשך הצליחה אתלטיקו מדריד לנצח 2:3 את לבנטה, והמשחק שנעל את הערב פוצץ כשגראנדה הוליכה 1:2 על מאיורקה בדקה ה-62.

גראנדה - מאיורקה (פוצץ)

מאיורקה חיפשה ניצחון חוץ ראשון העונה שירחיק אותה מקרבות התחתית, אבל הייתה בדרך להפסד בדקה ה-62 כשהמשחק הופסק על ידי השופט כשגרנאדה הוליכה 1:2, אחרי שמטריה שהושלכה מהיציע פגעה בקוון. בהמשך דיווחה התקשורת הספרדית שהמשטרה עצרה את האוהד שזרק את המטרייה. דווקא האורחים הוליכו בדקה ה-23 משער של ויקטור, לפני שגיירמה סיקויירה איזן בדקה ה-54, וקרלוס מרטינס הכניע את דודו אוואט בבעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה כעבור ארבע דקות. תומר חמד נותר על הספסל של מאיורקה.

סביליה - אתלטיק בילבאו 2:1

אחרי שתי תוצאות תיקו, הבאסקים עלו שוב על דרך המלך עם ניצחון נאה באנדלוסיה וטיפסו למקום השישי עם נקודה פחות מסביליה המידרדרת, שלא ניצחה כבר שישה משחקים ברציפות. אנדוני איראולה נתן לבילבאו יתרון מוקדם בדקה השישית, אבל חסוס נבאס איזן שמונה דקות בלבד לאחר מכן. סביליה, שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות ביתיים רצופים, קיוותה להשלים מהפך את ראתה את אוסקר כובש מהעבר השני את שער הניצחון בדקה ה-71.

אתלטיקו מדריד - לבנטה 2:3

אולי פגרת הנבחרות תשעה טוב לקולצ'ונרוס. אתלטיקו מדריד השיגה ניצחון שני ברציפות עם 2:3 דרמטי במיוחד מול לבנטה ורשמה ניצחון רביעי בסך הכל העונה. אתלטיקו מדריד עלתה למקום ה-10 בליגה עם 16 נקודות, בעוד לבנטה המשיכה במגמת ההידרדרות שלה וספגה הפסד שלישי ברציפות.

מה שמפתיע הוא שעד הדקה ה-68 היה בכלל 0:0. אז הגיע השער הראשון של אתלטי, כשפיצי קיבל מסירת עומק מחוסה אנטוניו רייס ובעט בין הרגליים של גוסטבו מונואה את ה-0:1. לבנטה השוותה אחרי ארבע דקות עם שער של צ'אבי טורס אחרי בישולל של בראקרו. בדקה ה-74 הצליחה המארחת לכבוש את השני לאחר שמסירת רוחב של ארדה טוראן מצאה את אדריאן חופשי לחלוטין מול שער ריק והחלוץ הספרדי הצעיר נגח פנימה את ה-1:2. דייגו הגדיל לעשות וכבש את ה-1:3 בדקה ה-83 בבעיטה מטווח קצר. לבנטה עוד צימקה בדקה ה-90 משער של רובן סוארס, אבל הפסידה 3:2.

תוצאות נוספות:

חיחון - חטאפה 1:2
לחיחון: אוסקר טרחו 45, נאצ'ו נובו 89. לחטאפה: מיקו 35.

אוסאסונה - ראיו וייקאנו 0:0

ריאל סוסיאדד - אספניול 0:0

ריאל הזיעה במסטאיה, בארסה דרסה את סראגוסה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully