וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש: "נתנו לכולם סטירה בפרצוף"

מנג'ר צ'לסי חגג אחרי ולנסיה: "נחשו מה? אנחנו במקום הראשון". בניון: "שמח עבור צ'לסי". דשאן: "קאמבק כזה הוא מדהים"

לחץ. כנראה שזה מה שהיתה צריכה צ'לסי של וילאש בואש כדי להתחיל להראות מה היא מסוגלת. הבלוז היו חייבים ניצחון הערב (שלישי) מול ולנסיה בכדי לעלות לשמינית הגמר, כשכל תוצאה אחרת היתה בוודאי מערערת את מעמדו של המנג'ר הפורטוגלי. אלא ששחקניו של וילאש בואש הגיבו מצויין עם 0:3 נהדר תוך שהם מציגים יכולת מרשימה, ואם הם רק ימשיכו עם היכולת הזאת, הם עוד יכולים לעשות לא מעט צרות העונה ליריבותיה.

"נתנו לכולם סטירה בפרצוף", אמר מנג'ר צ'לסי, אנדרה וילאש בואש המאושר בסיום. "מבחינת התוצאה אני שמח מאוד. השחקנים עבדו קשה מאוד עבור הניצחון ונחשו מה? סיימנו במקום הראשון בבית למרות הכל. היה לנו חשוב מאוד לכבוש כבר בפתיחה, ולשמור את ההגנה שלנו חדה. עכשיו כל מה שמשנה הוא שצ'לסי במקום הראשון, ואנחנו מחכים בציפייה להגרלה כדי לראות כמה רחוק נוכל להגיע".

השחקן המצטיין ללא ספק בשורות צ'לסי היה דידייה דרוגבה הותיק שכבש צמד קריטי עבור הכחולים. "היה עלינו הרבה לחץ, אבל צריך לשחק עד היום האחרון. הגענו בגישה חיובית, ואני חושב שלפעמים הלחץ יכול להיות חיובי". על יכולתו בתקופה האחרונה אמר דרוגבה: "אני משתפר במשחקים האחרונים, הצלחתי לקבל יותר דקות משחק וזה עוזר לי הרבה".

"אנחנו פשוט מאושרים מהתוצאה הערב", אמר קפטן צ'לסי, ג'ון טרי. "המתנו יותר מדי זמן לניצחון הזה, אבל שיחקנו מצויין למרות שידענו שזה יהיה משחק קשה, וזה אכן היה. היה מאוד חשוב שלא נספוג ועמדנו במשימה הזו. הגענו למשחק הזה עם תוכנית ברורה, והמנג'ר שלנו אמר לנו במחצית שאם נבקיע את השלישי, נהרוג אותם, מה שאכן קרה. הם פשוט איבדו את האוויר אחרי זה".

על ההופעה החלשה יחסית של צ'לסי במהלך שלב הבתים אמר טרי: "אנחנו פשוט מאושרים שחזרנו לעצמנו והעפלנו לשלב הבא. היה לנו שלב העונה שהיכולת שלנו נפגעה, אבל אני מקווה שזה הסוף. הניצחון שלנו על ניוקאסל במחזור האחרון היה משהו שהצלחנו לבנות עליו".

שחקן נוסף ששייך לצ'לסי אבל שהה באותו זמן ביוון הוא יוסי בניון, המושאל לארסנל. הישראלי וקבוצתו, שכבר הבטיחה את עלייתה לשלב הבא הפסידו הערב 3:1 לאולימפיאקוס, שלא עלתה בגלל ניצחונה של מארסיי על דורטמונד. הרגע היפה במשחק היה ללא ספק השער שכבש בניון, שאמר בסיום: "ידענו לפני המשחק שכבר עלינו אבל רצינו לשחק טוב ולסיים את זה יפה. אולימיפאקוס שיחקה טוב יותר מאיתנו והגיע להם לנצח". על ניצחונה של צ'לסי אמר בניון: "אני שמח מאוד עבור צ'לסי כי יש לי שם הרבה חברים, ועל הנייר אני אמור לחזור לשם".

ולבואנה: "לכל אחד בקבוצה מגיעות מחמאות"

אלא שעם כל הכבוד לצ'לסי, ארסנל וזניט, את אקורד הסיום הנהדר של הערב הותירה דווקא מארסיי, שכבר שקעה בפיגור 2:0 מול דורטמונד, וחזרה בענק לניצחון 2:3 דרמטי, עם שער מרהיב בדקה ה-87 ששלח את הצרפתים אל שמינית הגמר. "השער של רמי הוא זה שהחזיר אותנו למשחק", אמר בסיום המנג'ר דידייה דשאן. "אם היינו יורדים בפיגור 2:1 למחצית זה היה מאוד מסובך. עם 1:2 הכל היה פתוח". על החזרה ההירואית של קבוצתו לחיים אמר המנג'ר: "קאמבק כזה הוא פשוט מדהים. לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו במשחק האחרון מול אולימפיאקוס אבל עכשיו זה לא משנה. אנחנו שמחים לחזור לעצמנו".

מתיאו ולבואנה, שהיה גיבור הניצחון של הצרפתים עם שער ענק ברגעי הסיום אמר לאחר הניצחון: "זה היה מאמץ קבוצתי נהדר. השער של רמי באמת החזיר אותנו למשחק ונתן לנו הרבה ביטחון בחדר ההלבשה. אחרי זה במחצית השניה ידענו שנמצא את ההזדמנויות לכבוש. לכל אחד בקבוצה מגיעות הערב מחמאות".

פריירה: "הגיע לנו לעלות"

איזה חגיגות יהיו הלילה ברוסיה. זניט סנט פטרסבורג עלתה לראשונה בתולדותיה לשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. היא עשתה את זה אחרי 0:0 נגד פורטו שבסופו של דבר נשארה בחוץ, זאת במסגרת הבית הכי פתוח שהיה הערב, לאחר שאפואל ניקוסיה כבר עלתה. שחקני סנט פטרסבורג חגגו עם האוהדים שלהם במשך זמן רב, ועתה הם יפנטזו על יריבה אטרקטיבית במיוחד בשלב הבא.

ובינתיים, בפורטוגל, עדיין מנסים לעכל את ההדחה. מנג'ר פורטו, ויקטור פריירה ניסה להסביר בסיום ואמר: "החמצנו שערים ועוד שערים. הראינו איכויות אבל חסרנו אפקטיביות והזמן שיחק לזניט. אנחנו מסיימים את דרכנו בליגת האלופות עם תחושה שהגיע לנו לעלות". ז'ואאו מוטיניו גם הוא נשמע מאוכזב, ואמר בסיום: "זו אכזבה גדולה. עשינו כל מה שיכולנו, אבל הדברים לא הסתדרו לנו".

צ'לסי בשמינית הגמר אחרי 0:3 על ולנסיה. גם מארסיי שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully