וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: צ'לסי העפילה לשמינית הגמר

עם הגב אל הקיר, הבלוז חגגו נגד ולנסיה אחרי שדרוגבה (3, 76) וראמירס (22) הבקיעו. גם מארסיי וזניט עלו. שער מדהים לבניון

איזה ערב מדהים היה לנו הערב (שלישי) בליגת האלופות, ובראשו ניצחון גדול של צ'לסי 0:3 על ולנסיה שהעלה אותה לשמינית הגמר, ושער מרהיב של יוסי בניון בהפסדה של ארסנל 3:1 לאולימפיאקוס. למרות הניצחון של היוונים, שער דרמטי במיוחד של מארסיי העניק לה 2:3 מדהים בדקות האחרונות על דורטמונד בסיומו של קאמבק מצוין שהעלה את הצרפתים מהמקום השני בבית ו'.

מעבר למשחקים הללו, קיבלנו עוד כמה הצגות. אחת כזו נתנו הבחורים הצעירים של פפ גווארדיולה, כשברצלונה הביסה לפני הקלאסיקו 0:4 את באטה בוריסוב. ויקטוריה פילזן חזרה מפיגור 2:0 נגד מילאן ל-2:2 דרמטי בדקות האחרונות והשתחלה לליגה האירופית. זניט סנט פטרסבורג הסתדרה עם 0:0 בקרב הישיר על מקום בשמינית הגמר נגד פורטו, ועלתה לראשונה בתולדותיה לשלב הבא.

בית ה'

צ'לסי - ולנסיה 0:3

כמה לחץ היה על השחקנים של אנדרה וילאש בואש ערב המשחק. צ'לסי ידעה שרק ניצחון יעלה את הבלוז לשמינית הגמר, וזה בדיוק מה שהם עשו בסטאמפורד ברידג'. מהדקות הראשונות צ'לסי תפסה פיקוד על המשחק, וביחד עם דידייה דרוגבה שהשאיר את פרננדו טורס על הספסל, ראו הכחולים חגיגה גדולה שמסדרת לצ'לסי גם את המקום הראשון בבית. דרוגבה סיים עם צמד, ראמירס הוסיף שער נוסף ו-ולנסיה שקיוותה לפחות לתיקו רב שערים פשוט לא הופיעה למשחק. היא תצטרך כעת להתנחם רק במקום בליגה האירופית אחרי שסיימה במקום השלישי.

דקה 3 - גול! דניאל סטארידג' הגביה כדור מצד ימין אל חואן מאטה, שמצא את דידייה דרוגבה פנוי, והחלוץ מחוף השנהב בעט פנימה לפינה הימנית של דייגו אלבס. 0:1 לצ'לסי.

דקה 10 - דויד אלבלדה הקפטן ניסה את כוחו עם בעיטה מרחוק, אבל סחט הדיפה מצוינת של פטר צ'ך לקרן.

דקה 22 - גול! התקפה מתפרצת של צ'לסי הובילה לשני כאשר דידייה דרוגבה חילץ כדור והעביר מצוין לראמירס, שעשה את התנועה קדימה וסיים עם בעיטה ברגל שמאל פנימה. 0:2 לצ'לסי.

דקה 76 - גול! איבוד כדור של ולנסיה הוביל לחטיפה של חואן מאטה, שהתקדם ומצא מצוין את דרוגבה, והחלוץ פשוט גלגל לפינה הימנית. 0:3 לצ'לסי.

גנק - לברקוזן 1:1

השער של מנואל פרידריך בדקה ה-90 מול צ'לסי הבטיח לסגנית אלופת גרמניה את הכרטיס לשלב הבא בפעם הראשונה אחרי שבע שנים, ולכן לברקוזן הרשתה לעצמה לשחק בהילוך שני, למרות שהיא ידעה שהקרב על המקום הראשון פתוח. דווקא גנק, שזכתה עד הערב בשתי תוצאות תיקו, עלתה ראשונה על הלוח עם שער של יילה ווסן, אבל לברקוזן חזרה למשחק מצוין עם שער שוויון דרמטי של ארן דרדיוק בדקה ה-79 שהשאיר לאורחים נקודה שקובעת שהקבוצה מעפילה מהמקום השני. אליניב ברדה שיחק תשע דקות.

דקה 30 - גול! הגבהה נהדרת מצד ימין של אנתוני ואנדן בורה התלבשה היישר אל רגלו של יילה ווסן, שהמשיך פנימה. 0:1 לגנק.

דקה 79 - גול! סידני סאם העביר כדור רוחב מצד ימין לארן דרדיוק הבלתי מכוסה, שהמשיך פנימה וקבע 1:1.

בית ו'

דורטמונד - מארסיי 3:2

איזה משחק אדיר קיבלנו בווסטפאלן שטאדיון, אחרי שמארסיי חזרה מהקבר ומפיגור של שני שערים, ועם הגב אל הקיר היא הבקיעה שני שערים אדירים בחמש הדקות האחרונות שסידרו לה מקום שני ועלייה דרמטית לשמינית הגמר. לסגנית אלופת צרפת היו הסיכויים הטובים ביותר לסיים במקום השני, אבל לצערה הרב של מארסיי, היא פיגרה במחצית משערים של בלאסיקובסקי והאמלס, אבל רמי החזיר אותה לחיים עם שער מאוחר בדקה ה-45. אנדרה איו ומתיו ולבואנה לא ויתרו, ועם השערים המאוחרים שלהם נגד דורטמונד שבסך הכל נאבקה על הכבוד, הם הצליחו לעלות.

דקה 23 - גול! רוברט לבאנדובסקי השתלט על כדור שהתעופף באוויר ברחבה, ומסר לג'ייקוב בלאסיקובסקי, שירה כדור שטוח לפינה השמאלית פנימה. 0:1 לדורטמונד.

דקה 32 - גול! סבסטיאן קל הופל ברחבה, ויצא באלונקה, אבל קבוצתו זכתה בכדור עונשין מ-11 מטר. מאטס האלמס לקח את הבעיטה ושיגר לפינה השמאלית. 0:2 לדורטמונד.

דקה 45 - גול! הגבהה מצד ימין אל לוק רמי סידרה למארסיי את השער המצמק עם נגיחה נפלאה עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. 1:2 לדורטמונד.

דקה 85 - גול! כדור קרן מצא את הראש של אנדרה אייוו, שהצליח לנגוח מצוין, כשגם הניסיון של כריס לואו להרחיק מקו השער לא צלח. 2:2.

דקה 87 - גול! מתיו ולבואנה קיבל כדור בפינה של הרחבה וירה נהדר מעל השוער לפינה הימנית. 2:3 מדהים למארסיי.

אולימפיאקוס - ארסנל 1:3

התותחנים הגיעו למשחק בפיראוס בראש שקט במיוחד אחרי ה-0:4 המרשים על וויגאן בפרמיירליג בשבת, מה שאיפשר גם ליוסי בניון להיכנס להרכב ולשחק 90 דקות. אלא שאולימפיאקוס עדיין האמינה שיש לה סיכוי לעלות, והיא נראתה טוב בדקות הראשונות אחרי שניצלה טעויות בהגנת התותחנים. ראפיק ג'אבור ודייויד פוסטר העלו את אולימפיאקוס ליתרון 0:2, שבאותו שלב עלתה לשלב הבא, יוסי בניון צימק עם שער אדיר בדקה ה-57, אבל גם השער השלישי של מודסטו לא עזר מכיוון שמארסיי ניצחה ברגעים האחרונים, מה שהשאיר את שחקני המארחת עם פנים נפולות בסיום.

דקה 16 - גול! חוסר תיאום בהגנת ארסנל הוביל את ראפיק ג'אבור להתקדם בצד שמאל, לחתוך פנימה, ולשחרר שיחרר כדור מצוין ברגל שמאל לפינה הרחוקה שקבע 0:1 מפתיע לאולימפיאקוס. זהו שערו השני של השחקן בליגת האלופות.

דקה 36 - גול! יציאה רעה של ויקטור מאנונה, שנכנס כמחליף לשער של ארסנל, הביאה להרחקת כדור כושלת עם הראש לדיוויד פוסטר שהגביה מעליו, 0:2 לאולימפיאקוס.

דקה 57 - גול! איזה גול של יוסי בניון! איגנסי מיקל העביר רוחב, שהורחק והגיע עד לקשר הישראלי. בניון שלח פצצה מצוינת מהאוויר לפינה הימנית של השער וקבע 1:2 לאולימפיאקוס.

דקה 89 - גול! פרנסואה מודסטו ניצל כדור חוזר שהגיע אליו והמשיך פנימה. 1:3 לאולימפיאקוס.

בית ז'

פורטו - זניט 0:0

פורטו קיבלה הזדמנות לנצח בבית ולהמשיך לשלב הבא, כשהיא יודעת שהיא תלויה בעצמה, אבל זניט הייתה נחושה יותר וסגרה את המשחק ב-0:0 שהעלה אותה מהמקום השני לצידה של אפואל ניקוסיה. שוערה של זניט ויאצ'סלב מלאפייב נדרש לעבודה רבה בצד ההגנתי של זניט, ובסופו של דבר זה השתלם לקבוצה שלו עם עלייה דרמטית לראשונה לשלב הנוקאאוט, כשהם עושים זאת מהמקום השני בבית. פורטו המאוכזבת מסיימת את דרכה מוקדם ממה שציפו כולם.

אפואל ניקוסיה - שחטאר דונייצק 2:0

הסנסציה של המפעל העונה מקפריסין כבר הבטיחה את העלייה שלה, ולמרות ההפסד הזה היא גם מסיימת במקום הראשון בבית, מה שמסדר לה הגרלה מעט יותר נוחה בשמינית הגמר. האוקראינים שנלחמו על הכבוד, עוד הספיקו להחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר, אבל לואיס אדריאנו וסלזניוב עשו את העבודה וחזרו עם ניצחון יוקרתי.

דקה 12 - שחטאר זכתה לבעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי עבירה ברחבה. אלא שלואיס אדריאנו בעט, אורקו פארדו הימר נכון על הפינה והדף, וגם הריבאונד שחזר לאדריאנו נהדף מעל השער.

דקה 62 - גול! שבצ'וק העביר כדור רוחב ללואיס אדריאנו שכבש מקרוב. 0:1 לשחטאר.

דקה 78 - גול! יבחן סלזניוב ניצל הדיפה גרועה של שוער אפואל ניקוסיה פדרו אחרי בעיטה ששוגרה אליו, והחלוץ כבש מקרוב. 0:2 לשחטאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית ח'

ברצלונה - באטה בוריסוב 0:4

ארבעה ימים לפני הקלאסיקו הגדול, ברצלונה הגיעה למשחק משוחררת מלחץ אחרי שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית, וזה לא הפריע לשחקנים הצעירים שלה להתעלל בבאטה בוריסוב ולהשלים 0:9 בצמד המפגשים מולה. בעקבות המשחק, בוריסוב מסיימת במקום הרביעי ולא תגיע לליגה האירופית. סרג'י רוברטו הצעיר התכבד בשער הראשון, פדרו הוסיף צמד ומרטין מונטויה הוסיף שער נוסף.

דקה 35 - גול! חילופי מסירות החלו כשטיאגו אלקנטרה העביר לפדרו שמצא את סרג'י רוברטו הצעיר (19) על קצה הרחבה, וזה בעט פנימה מצוין. 0:1 לברצלונה.

דקה 60 - גול! מרטין מונטויה מתכבד לכבוש את השני של בארסה אחרי שקיבל כדור מצוין מאיסק קואנקה, ובעט פנימה לפינה. 0:2 לברצלונה.

דקה 63 - גול! עוד מהלך ברצלונה טיפוסי אחרי שקואנקה העביר כדור מצד ימין אל מרכז הרחבה, ופדרו פשוט המשיך פנימה עם העקב. 0:3 לברצלונה.

דקה 89 - קואנקה הופל ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. פדרו דייק והבקיע את השני שלו. 0:4 לברצלונה.

ויקטוריה פילזן - מילאן 2:2

הברזילאים של מילאן אלשנדרה פאטו ורוביניו היו משוכנעים שהם הולכים לניצחון קליל אחרי שני שערים שהם כבשו בפתיחת המחצית השנייה, אבל ויקטוריה פילזן חזרה בגדול והשוותה ל-2:2, כשהפרס על כך הוא כמובן ההמשך לליגה האירופית.

דקה 47 - גול! אלשנדרה פאטו קיבל כדור מרוביניו שהוריד לו עם החזה, והחלוץ הברזילאי עבר את השוער וגלגל פנימה. 0:1 למילאן.

דקה 48 - גול! הבליץ של מילאן נמשך עם שיתוף פעולה מצוין ונשיקה של רוביניו למצלמה. רוביניו ניצל טעות קשה בהגנה המארחת, פאטו ורוביניו התקדמו לעבר השער, החליפו מסירות, ולבסוף רוביניו דייק מקרוב. 0:2 למילאן.

דקה 89 - גול! דויד ביסטרון ניצל התקפה מצוינת של בוריסוב אחרי שקיבל ממארק באקוש וסיים עם כדור ברשת. 1:2 למילאן.

דקה 93 - גול! מיכל דוריס המחליף גנב את הכדור מפיליפה מקסס ובעט מול מרקו אמיליה מצוין. 2:2 בסיום.


ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully