וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הגרלה קשה למכבי ראשל"צ בגביע האיגוד

האלופה תפגוש בשמינית הגמר את גורניה ואלניה מסלובניה. יוסי גבע: "קיבלנו מפלצת". מכבי תל אביב נגד מארוסי בגביע האתגר

הגרלת המפעלים האירופאיים בכדוריד התקיימה היום (שלישי) בצהריים, והקבוצות הישראלית, כצפוי, זכו להגרלות לא פשוטות בתקווה להמשיך את ההצלחה המפתיעה שלהן במפעלים.

מכבי סרוגו ראשון לציון תפגוש בשמינית גמר גביע האיגוד את גורניה ואלניה מסלובניה (המשחק הראשון ב-11/12 בפברואר בסלובניה, הגומלין שבוע אחרי בארץ). מכבי תל אביב תפגוש בשמינית גמר גביע האתגר את דוקאס מארוסי אתונה היוונית (המשחק הראשון ייערך בארץ ב-11 או ב-12 בפברואר. שבוע לאחר מכן הגומלין במארוסי).

יו"ר מכבי ראשון לציון, יוסי גבע, התייחס להגרלה הקשה של קבוצתו: "קיבלנו מפלצת, שאין בינה לבין הגרמניות הבדל מקצועי, רק השם פחות נוצץ. לי זה קצת חבל, אבל היה ברור מלכתחילה שכל הגרלה תהיה קשה. היו לי אופציות מועדפות, כמו הקבוצות הדניות או אחת השבדיות, אבל זה מה יש. הם פירקו את ויאדוליד מספרד, וזה אומר הכל. מצד שני, אנחנו קבוצה גאה עם מסורת ונביט להם בלבן של העיניים".

ואלניה ניצחה בסיבוב השלישי את קואטרו ויאדוליד 23:33 במשחק הראשון בבית, לאחר הפסד 27:35 בחוץ. אחד השחקנים הבולטים בקבוצה הוא המונטנגרי פאהרודין מליץ', שכבש 15 שערים בשני המשחקים.

מכבי תל אביב זכתה להגרלה נוחה יותר והיא תארח את דוקאס מארוסי-אתונה היוונית, ששיחקה לפני שנתיים בליגת האלופות.

היוונים הביסו בשלב הקודם את לונדון GD בשני המשחקים בהפרש כולל של 31 הפרש, אבל יש לציין כי הלונדונים אינם מהווים יריבה ברמה גבוהה. מלבד לאנדראס גאורגיו הקפריסאי, היוונים משחקים ללא זרים. דימיטרוס ציראס היה המבקיע המצטיין של היוונים עם 18 שערים בשני המפגשים. מי ששיחק בקבוצה לפני שנתיים במסגרת ליגת האלופות הוא השוער הסרבי של א.כ נס ציונה, סטנקו קלאיציץ'.

יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר: "אנחנו מרוצים מההגרלה, ומאמינים שאפשר לעבור. חבל רק שהמשחק הראשון בארץ והגומלין ביוון, אבל היעד קרוב ונגיע מוכנים לשני המשחקים על מנת לעשות הישג גדול עבור המועדון והכדוריד הישראלי".

הישגים מרשימים לכדוריד הישראלי במפעלים באירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully