וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "לא חושב על הדחה ולא אדבר על זה"

מאמן צ'לסי נשמע כעוס במסיבת העיתונאים לפני ולנסיה (21:45, ספורט5): "נגיע במקסימום זהירות, אין דרך נכונה לעלות שלב"

צ'לסי עומדת הערב (שלישי, 21:45, שידור חי בספורט5 ו-5HD) בפני סיטואציה לא מוכרת: הדחה אפשרית כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות. הבלוז יארחו את ולנסיה והם זקוקים לניצחון ביתי או אפילו 0:0 כדי להעפיל לשמינית הגמר. תיקו עם שערים או הפסד ישלח את ולנסיה לשלב הבא יחד עם לברקוזן, שכבר עלתה בשבוע שעבר.

למרות שהחרב על הצוואר, המאמן אנדרה וילאש בואש לא מוכן לחשוב על הגרוע מכל: "לא אענה על השאלה הזו", הגיב הפורטוגלי כשנשאל האם הדחה תפגע בכבודו. "אני מרוכז רק במשחק ולא במה שיקרה אחריו. אני אפילו לא חושב על הדחה ובטח שלא אדבר על זה. לא רלוונטי מה המשחק מייצג עבורי. מבחינת המועדון, זה משחק שיקבע אם נמשיך במפעל או לא. המחשבה שלנו היא להמשיך בליגת האלופות ונגיע למשחק במקסימום זהירות ומקסימום ביטחון".

הפורטוגלי התייחס להסתבכות של צ'לסי בתמונת העלייה: "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. שיחקנו די טוב בחמשת המשחקים, אבל מעדנו בפרטים הקטנים בדקות האחרונות. אם זה לא היה קורה, היינו יושבים פה בסיטואציה המוכרת בה הבטחנו את העלייה, אבל אין דרך נכונה או לא לעלות שלב ויש לנו עבודה לעשות".

המאמן החמיא ליריבה: "אנחנו פוגשים את ולנסיה שנמצאת בכושר הטוב ביותר שלהם העונה. מדובר בקבוצה תחרותית עם שחקנים חדורי מוטיבציה לעלות לשלב. אם ולנסיה תכבוש, זה יקשה עלינו מאוד, אבל אתם מכירים את הגישה שלנו ולא נשנה אסטרטגיה. לא נשחק על התקפות מתפרצות ולא נבעט כדורים ארוכים. אנחנו רוצים יכולת טובה והחזקה בכדור וזה מה שנעשה נגד ולנסיה".

הערב: צ'לסי בקרב מכריע נגד ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully