וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: לואיס סוארס שוב מסתבך

החלוץ הניף אצבע משולשת לעבר אוהדי פולהאם. קני דלגליש: "שערוריה איך שהתנהגו אליו". המנג'ר זועם על השיפוט

לואיס סוארס שוב מסתבך. חלוץ ליברפול נתפס מניף אצבע משולשת לעבר יציע אוהדי פולהאם בתום משחק הליגה בין הקבוצות (0:1 לקוטג'רס) ועשוי לעמוד לדין בהתאחדות בהתאם לדוח השיפוט. האורוגוואי שמע מהקהל המקומי בקרייבן קוטג' קריאות: 'רמאי', לאחר שהתחזה ברחבה ועם הירידה למנהרה, הגיב בתנועה המגונה שהונצחה על ידי הצלמים. כזכור, סוארס הואשם רק לאחרונה באמירה גזענית כלפי פטריס אברה ממנצ'סטר יונייטד.

"לא ראיתי את התמונה", אמר בסיום קני דלגליש. "אם אראה אותה ואשתכנע שהסיפור נכון, אצטרך לקבל החלטה. זו שערוריה שאוהדי פולהאם קראו לו 'רמאי' ואני רוצה לראות אתכם כותבים את זה בעיתונים. בסופו של יום, אנחנו נמשיך לדאוג ללואיס והגיע הזמן שמישהו יגן עליו. היושר שלו ללא דופי. הוא יכול להסתכל במראה ולישון בשקט בלילה".

במשחק עצמו, ליברפול החמיצה בלי סוף, איבדה את ג'יי ספירינג בכרטיס אדום בדקה ה-72 וספגה שער מקלינט דמפסי בדקה ה-85. בליברפול זעמו על ההרחקה ושוקלים לערער עליה. "ג'יי הלך לכדור וזכה בכדור", אמר דלגליש. "כל עוד שופטים עקביים אין לי בעיה, אבל זה לא היה המצב. שער של לואיס נפסל, צ'רלי אדם היה צריך לקבל פנדל. שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח".

פולהאם ניצחה את ליברפול 0:1

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully