וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פולהאם גברה 0:1 על ליברפול

המייטי רדס החמיצו בלי סוף, ג'יי ספירינג הורחק (72) ובסוף קלינט דמפסי העניש (85) אחרי טעות גדולה של פפה ריינה

פולהאם - ליברפול 0:1

בפעם האחרונה שהמייטי רדס הגיעו לקרייבן קוטג' בלונדון, זה נגמר ב-2:5 ענק לטובתם עם שלושער של מקסי רודריגס. הפעם, הארגנטינאי ישב על הספסל והשחקנים של קני דלגליש לא הצליחו למצוא את הרשת של מארק שוורצר, החמיצו בלי סוף ונענשו בהפסד דרמטי.

כמו כל יתר משחקי המחזור, גם זה נפתח עם דקת דומייה לזכרו של גארי ספיד, שהתאבד בשבוע שעבר. ההזדמנות הגדולה ביותר במחצית הראשונה הייתה שייכת לג'ורדן הנדרסון, שפרץ בדקה ה-30 ומול שוורצר הקפיץ את הכדור שהלך לקורה הפנימית והחוצה. רגע של מחלוקת הגיע בדקה ה-59, כשפיליפ סנדרוס קיצץ את צ'רלי אדם על סף הרחבה, אך השופט בחר להעניק לליברפול רק בעיטה חופשית ולא פנדל, כשגם אותה לא ניצלה ליברפול לשער יתרון. רגע מחלוקת נוסף קרה כעבור שש דקות, כששער של סוארס נפסל בטענת נבדל גבולית מאוד.

בדקה ה-72 האורחת חטפה עוד מכה כשג'יי ספירינג הורחק באדום ישיר אחרי כניסה חריפה במוסא דמבלה. פולהאם הגבירה את הלחץ וקלינט דמפסי מצא את המשקוף, כשמהצד השני נמשך חוסר המזל עם פצצה של סטיוארט דאונינג, ששוורצר הדף בקושי רב לקורה. כשנדמה היה שהנקודות יחולקו וליברפול תסגור משחק 12 ללא הפסד, הכדור הגיע לדני מרפי שבעט לא טוב למרכז השער, אלא שפפה ריינה השמיט ודמפסי היה במקום כדי להרשית מקרוב ולהשאיר את הנקודות בלונדון.

בעקבות הניצחון, שהיה השני בלבד שלה בקרייבן קוטג' בליגה העונה, פולהאם מטפסת עד למקום ה-13 והיא עם 15 נקודות. ליברפול המאוכזבת נותרת במקום השביעי והיא כבר במרחק 15 נקודות מהפסגה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully