וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן קיבלה אישור לנהל משא ומתן עם קרלוס טבס

מנצ'סטר סיטי מנסה להיפתר מחלוץ המריבה. גליאני: "לא רוצה לדבר, שלא יעלה המחיר". פרינס בואטנג: "הוא מושלם עבורנו"

כבר למעלה מחודשיים חלפו מאז רשם קרלוס טבס את משחקו האחרון במנצ'סטר סיטי, ובעוד שלכל היה ברור כי החלוץ הארגנטינאי יעזוב את אנגליה בקרוב, הערב (שני) עזיבתו נראית קרובה מתמיד. סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני חשף כי הרוסונרי קיבלו אישור לנהל משא ומתן עם סוכנו של החלוץ, שצפוי להחליף את אנטוניו קסאנו הפצוע ולנחות בסן סירו עם פתיחת חלון ההעברות בינואר.

"סיטי אישרה לנו לדבר עם הסוכן שלו, אבל קרלוס טבס הוא עדיין שחקן של מנצ'סטר סיטי", אמר גליאני. "אבל אנחנו לא יודעים כמה כסף הם רוצים עבורו. אני מעדיף שלא לדבר יותר מדי בנושא, כי אז המחיר שלו יעלה וזה לא טוב לנו". כוכב הרוסונרי קווין פרינס בואטנג הוסיף: "זה יהיה מושלם עבורנו. הוא מהיר, הוא שומר טוב, ובסן סירו רוצים שחקנים כמוהו".

כזכור, לאחר מתיחות מסוימת בין טבס ורוברטו מאנצ'יני הגיע הקשר בין השניים לנקודת פיצוץ, כאשר החלוץ סירב להיכנס כמחליף במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן. הערב, עוד לפני ההתפתחויות האחרונות, התראיין המנג'ר האיטלקי ל'לקיפ', והתייחס שוב לתקרית המפורסמת: "הוא התנהג בצורה מטומטמת, במיוחד עבור שחקן מצוין. זה מאוד הכעיס אותי, כי לא ציפיתי ממנו להתנהגות כזו. שבוע וחצי אחרי, הזמנתי אותו ואמרתי שאם יתנצל בפני ובפני הקבוצה, אסלח לו. הוא אמר שהוא לא מוכן להתנצל בפני אף אחד".

"קרלוס טבס למילאן? קודם שיעבור מבחנים פסיכולוגיים"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully