וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "טבס רק צריך לבקש סליחה"

לפני המפגש נגד ויאריאל (21:45, ספ' 1, 1HD), האיטלקי של מנצ'סטר סיטי הודיע כי ישקול להחזיר את החלוץ הארגנטינאי

אז נכון שרוברטו מאנצ'יני כבר הודיע שקרלוס טבס לא ישחק אצלו יותר אחרי פרשיית הסירוב להיכנס במהלך משחקה של מנצ'סטר סיטי נגד באיירן מינכן, אבל נראה שהאיטלקי מוכן לשקול שוב את החזרתו של החלוץ הארגנטינאי. כל מה שהוא מבקש זה פשוט לשמוע התנצלות.

"כולנו עושים טעויות, אבל זה חשוב שנתנצל", אמר מאנצ'יני, לפני המשחק של הסיטיזנס הערב (21:45, ספורט 1, 1HD) נגד ויאריאל בליגת האלופות. "אם נעשה את זה, זה יסתיים. כשחקן תמיד חשבתי כך, ואמרתי את זה לקרלוס לפני 20 יום. אני חושב שסליחה זו אחת המילים שהכי קל להגיד. אני לא מכיר את הסוכן שלו, אבל אני חושב שהאנשים שנמצאים מסביבו לא נותנים לו עצות טובות".

המאמן האיטלקי נשאל האם החלוץ, ששימש גם כקפטן הקבוצה, יוכל לחזור לשחק בסיטי, שצועדת בראש טבלת הפרמיירליג ונמצאת במומנטום נהדר, והשיב: "הוא צריך להגיד סליחה קודם כל". מקורביו של טבס סירבו להגיב לדברים של מאנצ'יני.

החלוץ נשאר במנצ'סטר בעוד חבריו המריאו לספרד למשחק נגד ויאריאל. סיטי צריכה לנצח הערב כדי לשמור על סיכוי להמשיך לשמינית הגמר. על חזרתו של מריו באלוטלי אמר המאמן: "לשחק עם סיטי יעשה טוב למריו. בקיץ הייתה התעניינות רבה מהמועדונים האיטלקים, אבל אנחנו לא נותנים לאף אחד ללכת. יום אחד הוא יחזור לאיטליה, אבל לא לכמה שנים. בואו נזכור שהוא רק בן 21 וזה לא פשוט להיות אייקון בגיל הזה, למרות שמבחינה טכנית הוא לא צריך לקנא באף אחד".

מנצ'סטר סיטי פוגשת הערב את ויאריאל

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully